|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

"תקשורת במאה העשרים ואחת"

"תקשורת במימד אחר"
24/01/2004  |   אפרים לביא   |   מכתבים/הערות   |   תגובות

לעורכי המדור שלום רב.
שמי אפי ואני בעל אתר בשם "מבט מהעתיד" בכתובת: www.mashiah.info . אתר זה עוסק ב"מידע עתידני" מתועד ומוכח אותו "רואה אני ב"חזיון" בעת שנתי. עד כמה שרעיון זה נשמע מוזר ובלתי ה"גיוני" הרי שמול עובדות ה"מציאות" אין להתווכח. תופעות אלו הפוקדות אותי זה למעלה מעשרים ושש שנים מוכיחים לי ולסובבים אותי, שיש רובד נוסף שהוא בהסג ידו של האדם שטרם בה לידי ביטוי באופן פומבי, ועליו לא נערך כל מחקר אמיתי ומקיף.
הייתי מבקש שתגלשו לאתר ותתרשמו מהעובדות הכתובות בו לאחר שתקראו את דברי שלהלן. כמו כן אני מבקש שתפרסמו את מכתבי זה באתרכם ותתירו לכל גולש לקרוא את תוכנו, ולהחליט בעצמו כיצד להתייחס למידע, ולעובדות הכתובים בו ובאתר האינטרנט שלי. אני יודע שחשיפת העובדות המדברות בעד עצמן היא בלתי נמנעת. העידן החדש ישן, חי וקיים נושם ובועט, ומצפה לגילויו.
ואלו יצופו על פני השטח במוקדם או במאוחר, ולא עוד זמן רב.

"התקשורת בעידן החדש"

מיותר לספר עד כמה "תקשורת" היא "מושג" מתוקשר חשוב ובסיסי בחיי האנושות. לנו לכולנו, וגם לאלו שנחשבים על-פי תפיסתנו ה"מערבית" לעולם שלישי או קבוצות אוכלוסייה נכשלות, לכולנו ברור מעמדו של הממד ה"תקשורתי" והשפעתו על חיינו. "מושג" זה תומן בחובו את תמצית הדבק האנושי. יש כאלה המרחיבים את תחומי התייחסותם אף ל"חי" "צומח" ל"דומם" ולטבע כולו. לא אגלוש לתחומים רחבים אלו, בין היתר עקב מגבלת ידע בתחומים אלו.
ברצוני להתרכז באדם וביכולות הטמועות בו להתקשר ברמה "אחרת", ברמה שיש ביכולתה לטלטלו ולהביאו אל מחוץ לגבולות ה"מרחב והזמן", וזאת בניגוד לתפיסות המדעיות המקובלות כיום. תפיסות שעל ברכיהם גדלנו והתחנכנו.

אם כל התנגדותנו ה"טבעית" למהלך זה, הנוגד את תפיסת עולמנו הרי שכפי שציינתי, מול עובדות מוכחות שאין אפשרות להתעלם מהם, הטיעונים ותפיסת העולם שלנו, הם אלו שחייבים לעמוד למבחן. האם הם תואמי מציאות, או שמה זקוקים הם להערכה מחודשת.

אני מניח שגבות רבות תורמנה על דברי אלו, שכן נשמעת מהם יומרה רבה ומידה לא מעטה של "שרלטנות" רעיונית וכתיבה "פנטזיונרית" ותמוהה. אך "טבעי" הוא הדבר שכך נחשוב, שכן אי אפשר להתעלם מעובדת חיים פשוטה, שגם על תחום זה של מחשבה פלורליסטית בעולם המודרני, יש חוקים ה"קובעים" מה נכון ומה לא, ועל פיהם נבחן ונקבע את מציאות קיומינו ה"פלורליסטי" והיפוכו של דבר.

הסיבה לכך שאני מאריך את ההקדמה לדברי נעוצה בעיקרה, עקב העובדה שרבים מבני שיחי, והם מגוונים בידיעותיהם ברמתם ובגילם, מתקשים להתמודד עם המקובעות המחשבתית בה הם שבויים. אין רע בכך, שכן אם כולם חיים תחת אותה קורה, אולי זה מספיק טוב עבורם. אני פונה דווקא לאותו חלק המוכן לנסות ולהרחיב את תחומי "ידיעותיו" ו"התנסויותיו" אל מעבר לגבולות הצרים בהם הוא חי.

ולעצם הרעיון שמסתתר מעבר לדברי ההקדמה.

את הדברים אכתוב בגוף ראשון, דבר זה מקל עלי את הכתיבה. אולם אני מאמין שכמעט רוב הקוראים יזדהו עם חלק זה או אחר מדברי.
לפני למעלה מדור החלה תפנית חדה באישיותי. תפנית אשר אופיינה בתופעות "חריגות" בלשון המעטה.

כאשר אני אומר חריגות, אני מתכוון לתופעות "פרה נורמאליות" שהחוקים החלים עליהם(אם ישנם כאלו), הם בניגוד לכללים החלים על תופעות הקובעות את מציאות הקיום שלנו, כפי שאנו בני האדם בחברה ה"מערבית" גורסים שניתן להקיש עליהם שהם מציאות "נורמטיבית", שכל "בר דעת" יקבל אותה על "דעתו". תופעות אלו היו בעיקר "חזיונות" של "מראות" על אירועים שיתרחשו בעתיד. הן הקרוב ימים שעות, והן שבועות וחודשים. כמו כל אירוע מסוג זה, אנו נוטים לקטלג אותו בתחילה כאירוע "מקרי", ועוברים ממנו לסדר היום מהר ככל שניתן. תופעות ה"דז'וו" הידועות, נשארות תמיד בתחום ה"... וואווו" תאמינו לי הייתי בסרט הזה אני נשבע לכם...". או לחילופין כאשר מטלפן חבר רחוק מהעבר ואנחנו מודיעים לו "...וואלה שמוליק תאמין לי למה לא חשבתי על מיליון דולר, אולי היה מגיע. בדיוק אני חושב עליך ואתה מתקשר...". דוגמאות אלו ואחרות מוכרות לנו מאוד, וכמעט כל אחד מאתנו חווה אירוע זה או אחר בחייו, והוא מוכן להישבע שזה היה אמיתי. מוכן להישבע, ומה עוד??? לא הרבה. תופעות אלו הם אקראיות על-פי הטרמינולוגיה שלנו, ואין הם משמשים אותנו מעבר להרמת כתפיים וקריאת הפתעה ספונטאנית, והלאה ממשיכים על "ציר הזמן" בחיי היומיום. אני חוזר שוב, אין רע בזאת, כך נוהג רוב בני האדם.
התפנית שחלה באישיותי טלטלה אותי בעוצמה רבה אל תוך עולם חדש שטרם הכרתי בעבר. עולם של "מפגשים ויזואלים עם מציאות עתידנית" עד כמה שדבר זה ישמע מופרך, הרי הוא מתועד ואי אפשר להתכחש לעובדת מציאותו. כחלק מאותם חוויות מצאתי את עצמי במפגשים "אקראיים" ויזומים עם אנשים שיש להם עניין בתופעה זו, או קרובים לכותרת תחתיה היא חוסה, "מיסטיקה". המפגשים עם אותם בני אדם היו מרתקים, ופתחו לי צוהר לסוג "בלתי רגיל" של בני אדם, המפגשים עימם נשאו גוון מיוחד שאינו תואם את אותם המפגשים שאנו רגילים בהם עם שאר בני האדם הנורמליים.
במשך השנים חקרתי ודרשתי בתופעה זו, כפי שהיא באה לידי ביטוי אצלי. חיפשתי אותה אצל אחרים, ולמרות שתרם מצאתי דומה לה, הרי שברור לי שהיא קיימת לפחות בדומה לזו שלי, אם לא למעלה מכך. ואני לא אומר זאת מתוך צינעת ייתר שנחה עלי, אלה מתוך אמונה בדברי אלו.

בראשית עלי לציין שעובדת הימצאותו של מיימד "תקשורת עתידני" שריר קיים ומוכח. אנשים רבים הקשורים איתי נוכחו לדעת על קיומו מעבר לכל ספק. השנים עברו להם תוך כדי התנסויות ומפגשים עם "מציאות עתידנית" הלכו והתרבו. במחקרי בנושא זה מצאתי דמיון מפתיע למציאות שוב ושוב. לא היה כל ספק בקשר לאמיתות ה"מראות", אם במישור האישי, ואם במישור הלאומי, והבינ"ל. מגוון הנושאים היה רב, והקביל כמעט לכל מגזרי החיים.

הפרסום הפומבי הראשון בדבר יכולותיי אלו היה בימי מלחמת המפרץ הראשונה, כאשר עיתון מעריב הצמיד לי כבר מראשיתה של המלחמה עיתונאית שסיקרה את דברי אלו, וקיבלה ממני את ה"מידע העתידני" ש"חזיתי" בנוגע לירי הטילים, זמנים מיקום ותוצאות לאחר נפילת הטילים. כמו גם קיבלה ממני את תאריך הפסקת הלחימה המדויק שבועיים בדיוק לאחר פתיחת המלחמה. כמו גם אירועים רבים שהתרחשו בזמן המלחמה הקשורים לתופעות רבות שהתרחשו בחזית עצמה.

בכתבה שפורסמה עלי ביום השישי הראשון לאחר תום המלחמה (שבוע חנוכה) בעיתון מעריב מפורט הקשר, והמידע שמסרתי לאותה עיתונאית.

היום, לאחר למעלה מעשרים שנים של "חזיונות" שהפגישו אותי עם "העתיד", ולאחר שבדקתי ומצאתי את אותם חזיונות שיש בהם דמיון רב למציאות, התרחש האירוע החשוב בעולם "מלחמת המפרץ 2". כחודש לפני תחילת המלחמה, חזיתי באירוע דרמתי שבו אני עד לשתי התפוצצויות המתרחשות באתר שיגור החלליות בארה"ב. המראה היה ברור וצלול, כולל בתוכו את התוצאות שהתרחשו לאחר מכן, התרסקות המעבורת קולומביה ומות האסטרונאוטים, בניהם אילן רמון שלנו. בבוקר יום השיגור, בטרם השיגור, פרסמתי את הידיעה באתר msn כתגובה על כתבה לגבי ההכנות הנשלמות והולכות לשיגורה של המעבורת. לצערי לא שמרתי אותה, היות וקיוויתי שהמראה שראיתי, והדמיון למקום האירוע מותעים, ואני טועה בפרוש שלי בחלום זה. לצערי לא טעיתי.

מאותה תקופה החלה המתיחות הבינ"ל בעניין עירק להרקיע שחקים, ו"המידע" על העומד להתרחש החל לזרום, ובקצב מוגבר. הפעם החלטתי לפנות לכל מערכות התקשורת ולעניין אותם ב"מידע" שאני רואה. לצורך גיבוי דברי אלו הבאתי כראיה את עברי מאז מלחמת המפרץ הראשונה, והפנתי את הגורמים אליהם פניתי לכתבות שנכתבו עלי מאז. להפתעתי, ואפשר לומר גם לאכזבתי הרבה, אף לא אחד מהם נעתר לפנייתי, גם לא עיתון מעריב שסיקר אותי בימי מלחמת המפרץ הראשונה.

את "חזיונותיי" כתבתי ברשת האינטרנט באתרים נבחרים, msn, וואלה, ואחרים. הודעתי לכולם על העומד להתרחש, כולל תאריכים מדויקים, ובנושאים רבים ומגוונים, כולל אירועים פליליים, פיגועים, מפגשים עם סדאם חוסיין, תאריכי תחילת המלחמה, גורל ההחלטות של האו"ם מול ארה"ב. פרטים רבים מאוד שהתרחשו בעת ההיא נכתבו ותועדו על-ידי בטרם התרחשו במציאות. תוך כדי כך פניתי שוב ושוב למערכות התקשורת, וביקשתי מהם לתת את דעתם לתופעת "חזיונותיי", ולעובדת היותם אותנטיים יותר מכל פרשנות, או תוכנית מדינית ביטחונית לאומית ובינ"ל, שגובשה שונתה או בוטלה על-ידי גופים מוסדיים ממשלתיים ובינ"ל כל אחד מסיבותיו שלו. הפרטים ש"חזיתי" היו המדויקים והאמינים ביותר. כולל פרטים כמו: עיכובם של כוחות הקואליציה להתקדם בתחילת הלחימה. כפי שידוע לנו הם עוכבו עקב מזג אוויר קשה ובלתי צפוי, שהאט את קצב התקדמותם בתחילת הפלישה. את עיכוב הכוחות ראיתי ופרסמתי כבר בתאריך 14.3.03 באתר msn. אני זה שראיתי בתאריך 3.5.03 פרסמתי והזהרתי את האמריקנים ממרגל שחדר אל תוך כוחותיהם בעירק, וחיבל בניסיונותיהם למצוא את סאדם ולפגוע בכוחות הגרילה המתנגדים לנוכחותם בעירק. את האישור לכך נתן בכיר במטה הכוחות האמריקנים בתאריך 19.12.03 בראיון עיתונאי. בתאריך 13.5.03 התרעתי בפרסומי בפורטל וואלה על תופעת האסטרואיד המתקרב לכדור הארץ ובתאריך 25.7.03 פורסם בכל העולם על התקרבותו של אסטרואיד ענק לכדור הארץ, ומה שאני ראיתי באותו חזיון חודשיים לפני שדבר זה היה ידוע בכלל, שלצערנו אסטרואיד זה או חלקיו יפלו על פני כדור הארץ.
כמו כן בתאריך 28.9.03 פרסמתי אזהרה על ניסיון חבלה ברשת החשמל הישראלית, ובתאריך 3.10.03 פורסמה הידיעה על ניסיון לחבל במחשבי חברת החשמל על-ידי אירן.

פרסומים על ידיעות עתידניות רבות ומרתקות הרי הם מפורסמים באתר שלי: www.mashiah.info (לא, אני ממש לא מתיימר להיות משיח, או איש בשורה, שם האתר הוא "מבט מהעתיד".) על כל הידיעות המפורסמות באתר שלי יש תיעוד מדויק, שאין עליו עוררין. דבר המוכיח ש"תקשורת עתידנית" היא "מציאות עכשווית". מפתיע אבל עובדה שאין להתכחש לה.

לאור כל זאת, ולאחר שנים כה רבות של בחינה ובדיקה, ולאחר שהבנתי שאין לשום גוף תקשורתי כל שהוא כוונה להתייחס לידיעות שאני מוסר, אפילו לא לבדוק אותם. החלטתי לבנות אתר למען הציבור. אתר ללא מטרות רווח. כל כולו יהיה מוקדש להעברת "מידע עתידני" על ההתרחשויות העומדות בפתח.

לא נבצרה ממני תופעת התפתחות הזרם חברתי, הגורס שאנו נמצאים בסופה של תקופה, ובתחילתה של תקופה חדשה. רבים-רבים בארץ ובעולם מצפים לתופעות על טבעיות גלויות, שיבשרו על תחילתו של תהליך רוחני הממשמש ובא לעולם. תהליך עולמי הנושא בחובו התגלויות מסטיות ברמה היסטורית. אין לי מושג במה המדובר. למרות השאלות הרבות המופנות אלי מאנשים רבים המודעים ליכולותיי לצפות את העתיד, אין לי מה לומר מעבר לפרטים הרבים שאני מוסר לכם באתר שלי, וזה הרבה מעבר לכל מה שכל ערוצי התקשורת על הפרשנים הרבים שלהם שיהיו בכירים ככל שיהיו, מוסרים לכם מידי יום, כל יום כל היום, כל השנה.

לאור כל האמור לעיל, ועוד פרטים ודברים רבים אותם רציתי לומר לכם, החלטתי להקים עבורכם אתר אינטרנט ללא מתווכים בדרך. אני מבקש להפנות את תשומת לבכם, לתופעה אמיתית שבעבר וגם היום, הייתה מעוררת "גיחוך" וניד ראש של האדם "המערבי המתקדם" על תמהוניים שמדמיינים הוזים וחוזים.

אני, וכמוני חיים קיימים נושמים ובועטים. יש בכוונתי להביא לציבור הרחב את ה"ידע" המתגלה לי. ואני מאמין שהוא הציבור הוא הכתובת ל"מידע" זה. ישפוט הציבור אם אמת "ראיתי, חזיתי, חלמתי" או אני מתאים לקטגוריה של ה"תמהוניים". אני מזמין אתכם לגלוש לאתר שלי שנמצא בשלבי הקמתו הסופיים:
www.mashiah.info

תאריך:  24/01/2004   |   עודכן:  24/01/2004
אפרים לביא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

מיצג הדמים בשבדיה, שעלה לכותרות בסוף השבוע האחרון, ממחיש באופן חד וברור כיצד האמנות עלולה להתנגש עם ערכי המוסר. אך בה בעת, מיצג זה וההתנהגות של מנהל המוזיאון בשטוקהולם חושפים באופן ספציפי משהו עמוק הקיים בתרבות המערב. כאן נגלים לעיני העולם בפעם המי יודע כמה שבמערב, כמעט תמיד, מעדיפים ערכים "נעלים" אחרים על-פני ערכי מוסר בסיסיים. במקרה זה הועדפו חופש הביטוי והאמנות גם אם פירוש הדבר הוא גלוריפיקציה של רוצחת שפלה ומתן עידוד למעשה רצח נוספים של חפים מפשע.
18/01/2004  |  יאיר מנחם  |   מכתבים/הערות
רוצה לומר לפרס, וילנאי, רמון, ופואד: "אל יתהלל חוגר כמפתח". כי גם כאשר הסקרים שוברים את המיתוס שהיה בלתי מובן באהדה לשרון, גם כשהוא עלוב בכל מעשיו, אין ליריבים מהשמאל על מה לעלוז.
16/01/2004  |  נסים גבאי  |   מכתבים/הערות
בכוחן של מילים מועטות להשפיע על אורחות מחשבה, הגות מדינאות ותוכניות פעולה צבאיות, אפילו הן מופרכות מעיקרן. לדוגמה, אחד המושגים שהשתרש בעשורים האחרונים "הסכסוך ישראלי ערבי", משל לסכסוך שכנים שניתן ליישבו על-ידי פעולת גישור נאותה. כאילו רק אמצעי נועם מדיניים עשויים לפתור את "הסכסוך".
28/12/2003  |  ד"ר יוסף דרור  |   מכתבים/הערות
לאחר שהושמצתי על-ידי אנשים נעלמים במדורי תגובות וקצרה היריעה שם לפרסום תגובתי, אני שולח מאמר זה. כאשר סביר להניח שמי שהתיר לאנשים אנונימיים לכנותני בשמות, "לשלוח אותי לפסיכיאטר" ועוד ועוד, יתיר לפרסם את תגובתי זו.
27/12/2003  |  אדי מלכא מור  |   מכתבים/הערות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il