|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

רוטר.נט: התנצלות בפני העיתונאי יואב יצחק <br>

04/11/2002  |   News1 News1   |   מקורות   |   תגובות
מאת: Nfc  |  
   רשימות קודמות
  ספרים. עכשיו גם במחלקה ראשונה.
  פדרליזם
  זורעי/זורקי הבוץ (muckrakers)
  פרשת היי-מרקט
  חוק וגנר (1935)


להלן ההסכם שנחתם בין יואב יצחק (התובע), מצד אחד, לבין ישעיהו ונעם רוטר (הנתבעים), מצד שני; ונוסח ההתנצלות מצד ישעיהו ונעם רוטר.

שני המסמכים, שקיבלו ביום 3.11.02 תוקף של פסק דין בבית המשפט המחוזי בתל אביב על-ידי השופטת רות שרון-לבהר, מדברים בעדם.

ההסכם וההתנצלות הושגו בהליך גישור בפני נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, השופט (בדימ.) מנחם אילן; עורכי הדין שהופיעו בגישור: עו"ד אמיר טיטונוביץ (מצד התובע), ועו"ד ניר קלדרון (מצד הנתבעים).

הסכם

ת"א 1609/01

ב ב י ת - ה מ ש פ ט ה מ ח ו ז י
ב ת ל - א ב י ב - י פ ו



ה ת ו ב ע: יואב יצחק

על-ידי בא-כוחו עוה"ד אמיר טיטונוביץ
מככר יצחק רבין 8, תל-אביב 951 64
(טל' 03-6960126; פקס' 03-6965442)



ה נ ת ב ע י ם:
1. ישעיהו רוטר
2. נעם רוטר

שניהם באמצעות באי-כוחם עוה"ד ניר קלדרון ואח'
מרחוב מוזס 13, תל-אביב 442 67
(טל' 03-6959993; פקס' 03-6953448)
(להלן "רוטר")

3. משה הלוי

באמצעות בא-כוחו עוה"ד מ' ויסברג
מרחוב זבולון 3, קרית אתא 503 28



הסדר גישור
בין התובע לבין רוטר


ה ו א י ל - והתובע הגיש נגד רוטר (ונגד הנתבע מס' 3), במסגרת התיק דלעיל, תביעת לשון הרע (להלן "התביעה העיקרית");

ו ה ו א י ל - ורוטר מצדם הגישו תביעה-שכנגד במסגרת התיק דלעיל (להלן "התביעה-שכנגד");

ו ה ו א י ל - ובהמלצת בית-המשפט הנכבד השתתפו התובע ורוטר בהליך גישור בפני נשיא בית-המשפט הנכבד לשעבר השופט (בדימ.) מנחם אילן (להלן "המגשר");

ו ה ו א י ל - ועלה בידי המגשר הנכבד להביא את התובע ואת רוטר לידי הסכם פשרה, אשר מביא לידי סיום את כל המחלוקות שביניהם, לרבות את זו נשוא התביעה העיקרית והתביעה-שכנגד;

ו ה ו א י ל - והנתבע מס' 3, אשר סכום התביעה נגדו הועמד על 100,000 ש"ח בלבד, לא השתתף בהליך הגישור, לא הוסכם דבר בין התובע לבינו, והתביעה נגדו תמשיך להתברר כסדרה (ולפיכך יכונו להלן התובע ורוטר "הצדדים");


לפיכך הוסכם והותנה בין הצדדים כדלקמן:

1. המבוא להסכם זה מהווה חלק בלתי נפרד הימנו.


2. א. בתוך 24 שעות ממועד חתימת הסכם זה יפרסמו רוטר באתר rotter.net (להלן "אתר רוטר") מודעת התנצלות בפני התובע, בנוסח המצורף להסכם זה והמסומן "א" (להלן "המודעה").

ב. המודעה תפורסם ב"מוסף.נט", אשר באתר רוטר (הדף שאליו מגיע מי שמקיש את הכתובת www.musaf.net או מי שמקיש על הקישורית "מוסף.נט" - להלן "מוסף.נט". ויובהר: בדף דלעיל קיימת רשימה - "ליסט" - של הכתבות שבמוסף.נט, ובלחיצה על כותרת הכתבה הרצויה, נפתחת הכתבה עצמה), בדיוק בהתאם לדוגמא המצורפת להסדר זה והמסומנת "ב".

ג. המודעה תמשיך להיות מפורסמת, באופן דלעיל, ברציפות, במשך 12 חודשים לפחות, באופן שבמהלך 90 (תשעים) הימים הראשונים, החל ממועד פרסום המודעה, היא תפורסם ראשונה-עליונה ב"מוסף.נט" (הן ב"ליסט" והן במוסף עצמו) באופן הקבוע לעיל, ואילו לאחר מכן המודעה תפורסם ב"מוסף.נט" כאשר כתבות מוסף, אשר יתפרסמו לראשונה לאחר תום 3 החודשים דלעיל יתפרסמו מעליה, כנהוג וכמקובל.

ד. בחלקו העליון של דף הכניסה לאתר רוטר (הדף אליו מגיע מי שמקיש www.rotter.net) יפרסמו רוטר, במשך חודש ימים החל ממועד פרסומה לראשונה של המודעה כאמור, הפנייה וקישורית - בגודל 55X100 פיקסלים ובדיוק בהתאם לדוגמא המצורפת להסכם זה והמסומנת "ג" - (להלן "הקישורית") אל המודעה, באופן שכל הלוחץ עליה יראה לנגד עיניו מייד את המודעה בשלמותה.

ה. תוכנה של הקישורית יהיה "אתר rotter.net מתנצל בפני העיתונאי יואב יצחק", והוא ייכתב בצורה מודגשת ובולטת במיוחד.

ו. קישורית זהה תתפרסם גם בדף הראשי של הפורום "סקופים וחדשות" שבאתר רוטר, וזאת במשך חודשיים ימים החל ממועד פרסומה לראשונה של המודעה, ובדיוק בהתאם לדוגמא המצורפת להסכם זה והמסומנת "ד".


3. א. רוטר מצהירים בזה, כי כל האמור במודעה משקף, ללא כחל וסרק, את עמדתם בנוגע לסכסוך עם התובע, וכי הסכמתם לתוכן המודעה ולפרסומה אינה נובעת אך ורק מרצונם להסיר את אימת התביעה העיקרית מעל לראשיהם. האמור על-ידי רוטר במודעה יהווה חלק בלתי נפרד מהסכם זה.

ב. רוטר סבורים, כי התובע זכאי לפחות לכך, לאחר שכתוצאה מן הפרסומים, נשוא התביעה העיקרית, נגרמו לו עגמת נפש ונזקים חמורים עד מאוד.

ג. רוטר מתנצלים בזה בפני התובע ובפני בני משפחתו, מעומק לבם, על הפגיעה, העלבון, עגמת הנפש, הכאב, הבושה, ההשפלה והנזקים, אשר הפרסומים, נשוא התביעה, ופרסומים אחרים באתר רוטר, הסבו לו ולבני משפחתו.

ד. רוטר מבקשים בזה מן התובע והתובע מסכים בזה לפרסם את המודעה, בשמם ומטעמם, גם באתר "מחלקה ראשונה" של התובע (להלן "מחלקה ראשונה"). גודל המודעה במחלקה ראשונה, מיקומה, אופן פרסומה, משך הזמן, בו היא תתפרסם וכו' יהיו נתונים לשיקול-דעתו המוחלט של התובע.


4. רוטר יפקחו על הפרסומים בפורומים שבאתר רוטר, והם נוטלים על עצמם את האחריות לדאוג, בזמן אמת, להסיר מיידית כל פרסום המהווה לדידו של התובע לשון הרע נגדו, עם קבלת הודעה בנוגע לכך מאת התובע, ולמחוק, תוך זמן סביר לאחר הפרסום, כל הודעה (ובמיוחד כאלה הנוגעות לתובע), אשר הם מצאו שהיא עלולה לפגוע, שלא בצדק, ובאופן בלתי ראוי, בשמו הטוב של אדם או באדם עצמו.


5. א. רוטר ישלמו לבא-כוחו של התובע - עוה"ד אמיר טיטונוביץ - שכר-טרחה בשיעור 8,475 (שמונת אלפים ארבע מאות שבעים וחמישה) ש"ח, בצירוף מע"מ (להלן "שכר-הטרחה"), בתשלומים כדלקמן:

1) עד ליום 1.11.01 - 3,525 (שלושת אלפים חמש מאות עשרים וחמישה) ש"ח;

2) ביום הראשון לכל אחד מן החודשים 12/02, 1/03, 2/03 - 2,000 (אלפיים) ש"ח.

3) עד יום 1.3.03 - 475 (ארבע מאות שבעים וחמישה) ש"ח.

ב. להקלת גביית התשלומים דלעיל ימסרו רוטר, במעמד חתימת הסכם זה, לידי עוה"ד טיטונוביץ 5 שיקים לפקודתו, אשר סכומו ומועדו של כל אחד מהם יהיו כקבוע לעיל. חשבוניות מס יונפקו במועדו של כל תשלום בפועל.

ג. היה ותשלום כלשהו מן התשלומים דלעיל לא יבוצע במועדו, מסיבה כלשהי, שאינה תלויה בתובע או בעוה"ד טיטונוביץ, תעמוד מלוא היתרה הבלתי מסולקת מתוך שכר הטרחה לפירעון מיידי, ובנוסף ישלמו רוטר לעוה"ד טיטונוביץ פיצוי מוסכם בשיעור כפל שכר-הטרחה הנקוב בסעיף קטן א' דלעיל (להלן "הפיצוי המוסכם"). הפיצוי המוסכם נקבע על-ידי הצדדים כסכום סביר, המשקף לדעתם, בעת חתימת ההסכם, את הנזק, שעלול להיגרם כתוצאה מן ההפרה דלעיל.

איחור בביצוע איזה מן התשלומים דלעיל, אשר לא יעלה על 5 (חמישה) ימים, לא יביא להעמדת היתרה הבלתי מסולקת לפירעון מיידי ולא יזכה את עוה"ד טיטונוביץ בפיצוי המוסכם.


6. בכפוף למילויין במלואן, ככתבן וכלשונן, של כל התחייבויות רוטר שבהסכם זה, מוותר בזה התובע, באופן סופי ומוחלט (וכאמור בכפיפות למילוי התחייבויות רוטר), על כל טענותיו, דרישותיו ותביעותיו כנגד רוטר ו/או מי מטעמו, הנובעות ו/או קשורות, במישרין או בעקיפין, לכל מעשה, מחדל, פרסום או התבטאות של רוטר ו/או הקשורות ברוטר ו/או אשר בוצעו באתר רוטר, והכל עד למועד חתימת הסכם זה, והוא יהא מנוע מהגשת כל תביעה ו/או העלאת כל טענה ו/או דרישה כאמור כנגד רוטר ו/או מי מטעמו בנוגע לכך.


7. בחתימתם על הסכם זה מוותרים רוטר, ביחד ולחוד, באופן סופי ומוחלט, על כל טענותיהם, דרישותיהם ותביעותיהם כנגד התובע ו/או מי מטעמו, הנובעות ו/או קשורות ,במישרין או בעקיפין, לכל מעשה, מחדל, פרסום או התבטאות של התובע ו/או הקשורות בתובע ו/או אשר בוצעו במחלקה ראשונה, והכל עד למועד חתימת הסכם זה, והם יהיו מנועים מהגשת כל תביעה ו/או העלאת כל טענה ו/או דרישה כאמור כנגד התובע ו/או מי מטעמו בנוגע לכך.

רוטר מבקשים כי התביעה-שכנגד תידחה.


8. א. לאור זאת, שהסכם זה נכרת כתוצאה מהליך גישור, שהתנהל בין הצדדים, יתבקש בית-המשפט להשיב לתובע, באמצעות בא-כוחו עוה"ד אמיר טיטונוביץ, את מלוא סכומה של אגרת המשפט, ששולמה על-ידו בעת הגשת התביעה העיקרית, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין.

ב. לאור זאת, שהסכם זה נכרת כתוצאה מהליך גישור, שהתנהל בין הצדדים, יתבקש בית-המשפט להשיב לרוטר את מלוא סכומה של אגרת המשפט, ששולמה על-ידו בעת הגשת התביעה-שכנגד, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין.

בית-המשפט יתבקש להשיב את אגרת המשפט, ששולמה על-ידי רוטר לידי עוה"ד אמיר טיטונוביץ, וסכום זה ישולם לידיו, כשכר-טרחה מאת רוטר, בנוסף על שכר-הטרחה, שעל-פי סעיף 5 דלעיל (ותונפק בגינו חשבונית מס כדין).
היה וסכום האגרה יושב מבית-המשפט לידי רוטר או לידי בא-כוחם, יעבירו אלה את מלוא הסכום לידי עוה"ד טיטונוביץ מייד עם הגעתו לידיהם.


9. הסכם זה נכרת אך ורק בין הצדדים, בית-המשפט יתבקש ליתן לו תוקף של פסק-דין בתביעת התובע נגד רוטר בלבד, והוא אינו חל על התביעה (בשיעור 100,000 ש"ח) נגד הנתבע מס' 3. התובע מצהיר, כי בכוונתו להמשיך בבירור התביעה נגד הנתבע מס' 3 ולמצות עמו את ההליכים.


10. התחייבויות רוטר בהסכם זה הנן ביחד ולחוד.


11. הצדדים מודים למגשר הנכבד על המלאכה המבורכת, שנעשתה על-ידו, ואשר כתוצאה הימנה עלה בידיהם לבוא בהסכם פשרה זה, ומבקשים ממנו:

א. להודיע לבית-המשפט אודות הסכם הפשרה, ולבקשו ליתן לו תוקף של פסק-דין בתביעת התובע נגד רוטר;

ב. מכוח הקבוע בסעיף 7 דלעיל, לבקש מבית-המשפט הנכבד לדחות את התביעה-שכנגד;

ג. מכוח הקבוע בסעיף 8 דלעיל, לבקש מבית-המשפט הנכבד להשיב לידי בא-כוח התובע - עוה"ד אמיר טיטונוביץ - את מלוא סכומי אגרת המשפט, ששולמו על-ידי התובע (בגין התביעה העיקרית נגד רוטר) ועל-ידי רוטר (בגין התביעה-שכנגד), בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין.



ולראיה על האמור באו הצדדים על החתום:



________________
אמיר טיטונוביץ, עו"ד
בא-כוח התובע

ניר קלדרון, עו"ד
בא-כוח רוטר

התנצלות בפני העיתונאי יואב יצחק

באתרנו - rotter.net התפרסמו משך תקופה ארוכה, פרסומים שונים, אשר פגעו בעיתונאי יואב יצחק.
הפרסומים נעשו הן על-ידינו - מפעילי האתר - ישעיהו ונעם רוטר - והן על-ידי גולשים אנונימיים, שהסתתרו מאחורי כינויים שונים.

בין היתר יוחסו ליואב יצחק מעשים פסולים ותכונות ראויות לגינוי. הוא כונה בכינויים מעליבים ובלתי ראויים, ולמעשה נערכה נגדו מתקפה מאורגנת והוא הוצג כאן בצורה שלילית עד מאוד.

יואב יצחק הגיש לבית-המשפט המחוזי בתל-אביב תביעת לשון הרע בגין חלק מן הדברים המשמיצים, שפורסמו אודותיו באתר זה.

את יואב יצחק ייצג עוה"ד אמיר טיטונוביץ. את רוטר.נט ייצג עוה"ד ניר קלדרון.

על-פי המלצת בית המשפט התקיים בינינו לבין מר יואב יצחק הליך גישור בפני נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, השופט (בדימ.) מנחם אילן. במסגרת הליך הגישור הכרנו בעוול הנורא שנעשה ליואב יצחק באתרנו ובנזק החמור שהסבנו לו.

למרות הפגיעה הקשה, שנגרמה ליואב יצחק, הוא ניאות להיפגש עמנו, במסגרת הליך הגישור, ולשמוע את הצעותינו לסיומו של הסכסוך המצער. רק לאחר שיואב יצחק השתכנע, כי אנו מכירים בעוול הנורא ובנזק החמור, שגרמנו לו, ובכך שלא היה כל מקום להתייחס אליו כפי שהתייחסנו ולפרסם אודותיו דברים חמורים, כפי שהתפרסמו, הוא ניאות להגיע עמנו להסכם, המביא לידי סיום את ההליכים בינינו.

אנו מוצאים לנכון להביא גם לידיעת כל הגולשים, כי לא היה כל מקום לפרסומים החמורים אודות יואב יצחק.

אנו מוצאים לנכון להבהיר, כי את המידע בנוגע לחשדות שהעלינו כלפי יואב יצחק בעניין מכירת ספריו למפעל הפיס, קיבלנו מן הגולש, הנוהג לכנות את עצמו בכינוי "עמיחי". אותו "עמיחי" הוכיח את עצמו במהלך הזמן כמי שעושה שימוש לרעה בפורומים שבאתר על-מנת להשמיץ את יואב יצחק ולפגוע בו תוך הסתתרות מאחורי מעטה האנונימיות.
יואב יצחק מסר לנו, כי יש לו יסוד לקבוע כי אותו "עמיחי" קשור לכמה מאנשי העיתון "ידיעות אחרונות", שניסו להשמיצו קודם לכן באותו עניין.

לצערנו, בעת קבלת המידע מ"עמיחי" לא היינו מודעים לאמור לעיל ולא הבנו, כי אנו מולכים שולל על-ידי בעל אינטרס לפגוע ביואב יצחק. אני מאשרים, כי לא ערכנו את הבדיקות הראויות למידע שכזה בטרם פרסמנו דברים בגנות יצחק - מהם השתמעו בבירור דברים חמורים אודות יואב יצחק.

אנו מצרים על כך ומתנצלים בפני יואב יצחק על כך.

עיתונאי כדוגמת יואב יצחק נשען על שמו הטוב ועל האמינות שלו. האשמת עיתונאי כמוהו (ולו ברמז) בקבלת שוחד, עלולה להרוס את מפעל חייו המקצועיים באחת. אנו חוזרים בנו מכך באופן חד-משמעי וללא הסתייגויות.

אנו שמחים שבפרסום באתרנו לא היה כדי לגרום לתוצאה נוראית זו, אשר אנו יודעים עתה כי הייתה בלתי מוצדקת לחלוטין, באשר לא היה כל מקום להעלות חשדות שכאלה כלפי יואב יצחק.

אנו רואים לפרסם, כי במהלך הליך הגישור בינינו לבין יואב יצחק הצענו, כי נחסום באתרנו כל התייחסות אליו וכל אזכור של שמו, וזאת על-מנת למנוע את ההשמצות הפראיות אודותיו בפורומים באתרנו.

יואב יצחק התנגד לכך. הוא נימק זאת בכך, שאף כי יהיה בכך כדי למנוע המשך פגיעה בו מצד גורמים המתנכלים לו, מעת לעת, הרי שעם זאת, חסימה שכזו נוגדת בעיניו את עיקרון חופש הביטוי. יחד עם זאת, עומד יצחק על כך שאנו נדאג, בזמן אמת, להסיר מיידית כל פרסום המהווה לדידו לשון הרע.

לפיכך, נפקח על הפרסומים בפורומים שבאתרנו ונטלנו על עצמנו את האחריות למחוק, תוך זמן סביר לאחר הפרסום, כל הודעה (ובמיוחד כאלה הנוגעות ליואב יצחק), אשר נמצא כי היא עלולה לפגוע, שלא בצדק ובאופן בלתי ראוי, בשמו הטוב של אדם או באדם עצמו.

כמובן, נשמח אם תסבו את תשומת-לבנו לכל הודעה שכזו, על-מנת שהזמן שיחלוף מעת פרסומה ועד למחיקתה יהיה קצר ככל האפשר.

אנו שמחים על כך, שעלה בידינו לסיים את הסכסוך עם יואב יצחק בדרכי שלום.
שמחתנו כפולה ומכופלת מאחר שאנו סבורים, שהמדובר בעיתונאי אמין וחשוב, מן הדרגה הראשונה, אשר יש לאפשר לו לעשות את מלאכתו נאמנה, ולא להציק לו ולהזיק לו באמצעות העלאת האשמות, חשדות ועלבונות חסרי שחר.

אנו מתנצלים בזאת בפני העיתונאי יואב יצחק ובפני בני משפחתו - שאף הם נפגעו מהפרסומים, על כל הפרסומים החמורים שפרסמנו אודותיו, וכן אנו מתנצלים על כל פגיעה שפגענו בו ועל כל נזק שהסבנו לו.

אנו חוזרים בנו, כמובן, מכל הדברים החמורים שפורסמו אודותיו באתרנו ושמוטב היה אלמלא פורסמו כלל.

אנו מודים ליואב יצחק על שהסכים להסתפק בפיצוי כספי צנוע (למרות ההוצאות שנגרמו לו בהליך משפטי זה), ועל כך שהסכים לקבל את התנצלותנו הכנה ואת הבעת הצער והחרטה, שהם מנת חלקנו.

בהסכמתו לסיים את הסכסוך עמנו בדרכי שלום הוכיח יואב יצחק, כי את התביעה הוא הגיש שלא על-מנת להתעשר אלא על-מנת להוציא את הצדק לאור ועל-מנת ללמד אותנו ואת כל בעלי האתרים, כי אין להסכים להפקרות גם במסגרת הפורומים, וכי יש לפקח על המפורסם בפורומים ולעשות את כל שניתן על-מנת למנוע פגיעה בלתי מוצדקת בזולת.

ביקשנו מיואב יצחק לפרסם דברים אלה גם במסגרת אתרו - "מחלקה ראשונה", והוא הסכים לכך.



בכבוד רב ובברכה,


ישעיהו ונועם רוטר
ואתר rotter.net

תאריך:  04/11/2002   |   עודכן:  04/11/2002
Nfc
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עכשיו כבר כמעט הכל מאחורינו. בני היקר עופר כבר מזמן שוחרר, ועובד ומקדם את החברות שלנו.
02/10/2002  |  יעקב נמרודי  |   מקורות
רבים הסכסוכים המתחוללים כיום בעולם: בין אלה שבהתעוררם בכל בוקר חושבים על צפונות יום המחר לבין אלה שאינם מצליחים להתנתק ממכאובי האתמול; בין אלה הרוצים עתיד משותף לבין הרוצים עתיד נפרד; בין המאמינים ביכולתנו לחיות בקהילות משותפות לבין אלה שאינם יכולים להעלות על דעתם אלא קיום בקהילות בדלניות, שבהן כולם מתנהלים כמונו.
נשיא ארצות הברית, הוד מעלתכם, גבירותי ורבותי,
23/09/2002  |  יצחק רבין  |   מקורות
ממשלת ישראל וצוות אש"ף (במסגרת המשלחת הירדנית-פלשתינית לוועידת השלום במזרח התיכון) ("המשלחת הפלשתינית"), המייצגת את העם הפלשתיני, מסכימים כי הגיעה העת לשים קץ לעשרות שנים של עימות וסכסוך, מכירים הדדית בזכויותיהם הלגיטימיות והפוליטיות ושואפים לפעול ככל יכולתם לחיות בדו-קיום בשלום ובכבוד ובביטחון הדדיים, ולהגיע להסדר שלום צודק, בר-קיימא וכולל ולפיוס היסטורי באמצעות התהליך המדיני המוסכם.
19/09/2002  |  ממשלת ישראל ואש"ף  |   מקורות
פרק מספר 2 בספר "הרפורמה במיסוי נדל"ן 2002"
02/09/2002  |  ד"ר אברהם אלתר  |   מקורות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il