עשרות שחקני תיאטרון "הבימה", "הקאמרי", "בית לסין", "גשר", "האופרה הישראלית החדשה" והפרינג', יציגו לקהל הרחב, ללא תשלום, מגוון סגנונות תיאטרון: מחזות זמר, קברט, תיאטרון רחוב, אופרה, מופעי מרפסות, קרקס מודרני, סטנד אפ, קריאת שירה, מספרי סיפורים ועוד.
פסטיבל עלית קפה תיאטרון יארח את השחקנים המובילים של התיאטרון הישראלי במתחם נחלת בנימין, בתאריכים 7-8 ליוני 2006, בין השעות 19:00-23:00.
במסגרת הפסטיבל יהפוך כל מתחם נחלת בנימין עד שדרות רוטשילד למתחם של בתי קפה ומופעי תיאטרון. בתי המתחם יוארו בתאורת רחוב ייחודית ועל 24 במות מסוגים שונים יופיעו שחקנים ושחקניות במגוון רחב של אמנויות במה.
גיורא בר דעה - מנכ"ל שטראוס-עלית ישראל: "עלית קפה מצדיעה לתיאטראות ישראל ויוזמת פסטיבל ראשון מסוגו בישראל. החיבור בין קפה לתיאטרון הוא חיבור טבעי ומתבקש, חיבור של חוויה, טעם אישי ואהבה. עלית קפה כמו גם התיאטרון הם חלק מההוויה והתרבות הישראלית ולכן החלטנו כמובילי שוק הקפה בישראל לקחת מובילות גם בתחום זה.
פסטיבל עלית קפה תיאטרון מארח תחת קורת גג אחת את מיטב שחקני ומופעי התיאטרון הישראלי ואנו מזמינים את עם ישראל ליהנות מתיאטרון איכותי ומגוון".
דליה מנדלמן - מנכ"ל עלית קפה: "פסטיבל עלית קפה תיאטרון נשען על רעיון המותג של עלית קפה "בדיוק כמו שאני אוהב". כמו בקפה, כך גם בתיאטרון, הפסטיבל יציע מגוון סגנונות תיאטרון וכל אחד יוכל לבחור לעצמו את הסגנון בדיוק כמו שהוא אוהב. המטרה שלנו לחבר את כולם לאירוע. זוהי תחילתה של מסורת ובכוונתינו לקיים את פסטיבל עלית קפה תיאטרון כל שנה ולהפתיע את הקהל הן בהיצע איכותי ומגוון של תכנים והן בחשיפת המבקרים לאנשי המקצוע המובילים בתחום. כוונתנו היא להעניק לקהל הישראלי חוויה תרבותית בלתי נשכחת שטרם נראתה כאן בארץ".
אלון שמש - מנהל שיווק עלית קפה: "פסטיבל עלית קפה תיאטרון, חשוב לזכור, הינו נדבך מרכזי במהלך המיתוג מחדש בו התחלנו בפברואר 2005 עם השקת מותג העל 'עלית קפה'. בבסיס המהלך עומד מותג חזק שתומך בכל תתי המותגים תחתיו. האסטרטגיה התקשורתית מבטאת את העוצמות הייחודיות שלנו מול צרכני הקפה בישראל: 'עלית קפה בדיוק כמו שאני אוהב'.
עלית קפה מאמינה באמנות ישראלית ומזה שנים רבות יוזמת פרויקטים הקושרים אותה בחיבור מרגש עם אמנות ותרבות ישראלית. החיבור לאמנות התיאטרון הוא המשכה של דרך אותה התחלנו לפני כעשור עם פרויקט הדגל שלנו "18 אמנים וקפה אחד".
על פסטיבל עלית קפה תיאטרון:
פסטיבל עלית קפה תיאטרון ייערך במתחם נחלת בנימין ויתפרס על 4 במות מרכזיות ב- 4 הרובעים העיקריים של המתחם. כל רובע יוקדש למותג אחר של עלית קפה בו תוצג על בימה מיוחדת סגנון התיאטרון התואם לערכי המותג של הקפה. המופעים, באורך של עד חצי שעה, יכללו קטעים נבחרים ומוכרים מתוך הצגות קיימות, מחזות זמר וכו' וכמו כן מתוך הפקות שנוצרו במיוחד עבור הפסטיבל.
כך, למשל, בימת "קפה נמס עלית" תציג את עולם מחזות הזמר, בימת קפה "פלטינום" תציג אריות מפורסמות בביצוע האופרה הישראלית, בימת קפה "ארומה" תציג מרתון סטנד אפ של אמני סטנדאפ צעירים ומובילים ובימת קפה "טורקי עלית" תציג חוויות קרקס עם קבוצת אקרובטים דינמיים המורכבת מאמני קרקס, מתעמלי קרקע ומכשירים.
עוד במסגרת פסטיבל עלית קפה תיאטרון:
- 3 חצרות במתחם הנחלה הוסבו למוקדים של מופעים קטנים ומגוונים (גאז', קברט, פרינג' ועוד).
- מפגשים על קפה, אינטימיים ומיוחדים, עם שחקנים מהשורה הראשונה של התיאטרון הישראלי (יונה אליאן, יעקב כהן, שמואל וילוז'ני, דב רייזר, רשף לוי ועידן אלתרמן). המפגשים ייערכו בבתי הקפה הידועים הפזורים במתחם.
- מרפסות נחלת בנימין יציגו דיאלוגים וסצנות קטנות מן הפסיפס האנושי המורכב והמדהים שכולל הרחוב הישראלי.
- 10 במות קטנות ואינטראקטיביות ובהן מופעים שונים של דמויות אינטראקטיביות הקשורות לעולם הקפה בהפעלה לא שגרתית ומפתיעה של הקהל.
מסע פרסום:
פסטיבל עלית קפה תיאטרון יגובה במסע פרסום נרחב בהיקף השקעה של 2 מיליון שקלים שיכלול קמפיין טלוויזיה (עליה לאוויר בתאריך 27.5.06), מודעות בעיתונות, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט ופעילות ענפה בנקודות המכירה.