כך אומרת עידית לוסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהלת אגף בנקאות קמעונאית וניהול סיכונים בבנק איגוד, לקראת כנס FBIE 2006 , התערוכה הבינלאומית לפיננסים, בנקאות וביטוח שתתקיים בסוף חודש מאי.
עוד הוסיפה לוסקי כי 86.7% ממשקי הבית בארה"ב ממשיכים לבקר בסניפי הבנק, וזאת למרות האמצעים הטכנולוגיים הקיימים אשר מאפשרים לבצע כמעט הכל און-ליין. לדבריה, באירופה, במספר ארצות, יש מעבר בקצב מהיר יותר לערוצים ישירים וכך גם בארץ. במקביל, הבנקים מתחילים להשקיע שוב בהרחבת הסניפים, וזאת לאחר שחלקם צומצמו בעבר, עם כניסתם של שירותי הבנקאות באינטרנט, והחשיבה שהאינטרנט עשוי להחליף את הסניף כערוץ הראשי.
לדברי לוסקי, הדינמיות המאפיינת את ענף הבנקאות, הנובעת הן משינויים רגולטוריים, הן מצרכי לקוחות והן מהתפתחות הטכנולוגיה, הביאה לשינוי ניכר גם בסניפי הבנק ובמיצובם. כיום ובעתיד, יהוו הסניפים מרכז שירות וייעוץ פיננסי ופנסיוני ללקוח, תוך התמקדות בצרכי הלקוח והעדפותיו. תפקידו של היועץ בבנק עבר אף הוא שינוי והוא מקבל היום חשיבות נוספת, גם בעקבות ועדת בכר.
"כיום הסניפים מתחזקים מה שמדגיש את תפקיד הבנק כמעניק שירות ומהווה מקום מרכזי לייעוץ פיננסי ופנסיוני. למרכיבים אלה תרומה בתהליך הידוק הקשר עם הלקוח", אומרת לוסקי. "אבל כמו תמיד, הדרך האופטימלית היא הדרך המשולבת, התפתחות הבנקאות הישירה יחד עם התרחבות הסניפים והעצמת הקשר האישי בייעוץ המקיף ללקוח.