מסתבר שהיום מוצר טוב לא מספיק כדי למכור את עצמו ולכן גם נושא האריזות זוכה לשדרוג משמעותי. בנושא זה ועוד רבים אחרים ידונו בכירי ענף המזון הישראלי והעולמי בכנס שייערך ב-12 ו-13 ליוני במרכז הכנסים איירפורט סיטי. בכנס עצמו תציג חברת ADKIT את הפיתוחים האחרונים בענף האריזה של מוצרי המזון באמצעות מערכת ה GNPD PACKAGING.
בין הפיתוחים יוצגו אריזות שהן ידידיותיות לסביבה, לדוגמא, חברת נסטלה השיקה בבריטניה את ה-Diary Box, בונבוניירה שהקופסא שלה עשוייה מעמילן תירס ולכן במגע עם מים היא מתכלה. זוהי האריזה הראשונה מסוגה באירופה.
בסין, השיקה חברה מקומית יוגורט תות בתוך שקית שצורתו קומקום תה. פתח מזיגת היוגורט ניתן להסרה בקלות כאשר ידית המוצר מנופחת ומאפשרת אחיזה נוחה בשקית. אך האריזות המתוחכמות הן לא רק בתחום המזון. מגזין iLove האוסטרלי הושק החודש על גבי בקבוק מים ובכך הופך לראשון בעולם בפורמט זה. התווית על גבי הבקבוק ניתנת להסרה ומגלה מגזין בן 32 עמודים, המיועד לנשים צעירות. המגזין מתפרסם בארבע הדורות שונות מדי שבועיים.
"חלק מהפיתוחים אלו וכל אריזת מזון שיצאה בשנים האחרונות יוצגו בפני באי הכנס שיוכלו להפעיל בעצמם את המערכת העוקבת אחר כל מוצר מזון חדש שיצא בעולם" אומר חזי לביא, מנכ"ל ADKIT. "אמנם כעת נוכל רק להתבונן וללמוד אך אני מאמין שבקרוב גם בישראל נראה אריזות מיוחדות שידברו עליהן בעולם".
אדקיט היא החברה המובילה בישראל לשירותי מידע תחרותי ומחקרי שוק בינלאומיים. החברה שהוקמה בארה"ב ופועלת בישראל מאז 1989 מספקת ללקוחותיה מחקרי שוק, מאגרים ממוחשבים של מידע שיווקי ועסקי, שירות של מעקב אחר פרסומות מהעולם, שירותי מעקב אחר מוצרי צריכה חדשים ושירותי מיקור חוץ של מידענות ומודיעין עסקי תחרותי. בין לקוחות החברה בישראל נמנים מרבית הגופים המובילים במשק בכל ענפי התעשיה, מסחר, פיננסים, מחקר ופרסום.