חברת התרופות אגיס עולה היום בקמפיין פרסום לתכשיר אגיסטן אלוורה המיועד לטיפול בפטריות ושפשפות. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום גליקמן-נטלר סמסונוב, המלווה בסיסמא "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יעלה היום לאוויר למשך שלושה שבועות בערוצים 2, 10, 24 וערוץ 9, בהיקף כספי של 1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין הטלוויזיוני מציג זוג כפות רגליים המתגרדות באינטנסיביות ובאי נוחות עד לקבלת טיפול באמצעות קרם אגיסטן אלוורה, פעולה המביאה להרגעת הגירוד והעלמות הפטריות. אגיסטן אלוורה הינו חלק ממהפכת התרופות בישראל ומשווק בבתי המרקחת, ובפארמים בשיווק כללי.
אגיסטן אלוורה הינו קרם אנטי פטרייתי המכיל חומר פעיל (קלוטרימזול 1%) לטיפול והשמדת הפטריות ובנוסף תמצית טבעית של אלוורה להרגעת העור והגרד. בכך התכשיר מבטיח פעולה כפולה גם טיפול בפטריות וגם הרגעת הגרד.
קרדיטים:
משרד פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב,
מנהל לקוחות: רונן גולדשמידט
מנהלת חטיבת OTC אגיס: אורלי כהן
מנהל תרופות OTC אגיס: גיא ינאי
תקציבאית: לימור לרבוני
קריאטיב: צוות המשרד
חברת הפקה: פילמיינד
מפיקה: מירי סלהוף מודעי