|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

"בחיים האמיתיים-לאומי קארד יותר חכם"

- הודעה מטעם לאומי קארד
26/06/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום, יוצאת עם קמפיין תדמיתי ומשיקה שפה תקשורתית חדשה. את הקמפיינים של החברה ימשיכו להוביל קרן מור ויובל סגל, המלווים אותה מזה כשנתיים. היקף הקמפיין: 3 מיליון שקל.

במסגרת הקמפיין הטלוויזיוני רכשה לאומי קארד את חבילת הפרסום החדשנית של רשת ( TCI), הכוללת 13 תשדירים ביום, המשובצים במיקומים הבולטים ביותר. "לאומי קארד החליטה להפיק סרט באורך של 50 שניות, בעקבות מחקרים מהעולם, המצביעים על אפקטיביות גבוהה של פרסומות ארוכות", אומרת נויה ישראלי, מנהלת התקשורת השווקית של לאומי קארד. "בנוסף נקטנו באסטרטגיית קניית מדיה, אשר תיצור אימפקט גבוה ורכשנו את חבילת ה-TCI". חבילת ה-TCI מיועדת במיוחד לסרטים מעל 30 שניות ולאומי קארד היא החברה השניה המצטרפת אליה.

לפני כשנתיים השיקה החברה אסטרטגיה שהתמקדה בצרכנות פיננסית חכמה, תחת הסיסמא "יותר חכם". בהתאם לאסטרטגיה, החברה מיקדה את מהלכיה השיווקיים במבצעים ומוצרים, שנותנים מענה לצרכים יומיומיים של הלקוח, כך שבכל פעולת רכישה הוא יכול להרוויח משהו. "כבר אז, לאומי קארד זיהתה בקרב לקוחותיה את הצורך לפתרונות מעשיים למה שמטריד אותם בחיי היום יום - בעיקר בהתנהלות הפיננסית שלהם, בהתאם ליכולות האמיתיות שלהם", אומרת ישראלי,. "ממחקרים שערכנו ניכר, כי מגמה זו רק התחזקה בשנתיים האחרונות והמציאות החדשה שתוכתב עם כניסתה לתוקף של איסור החריגה ממסגרת האשראי מחזקת עוד יותר צורך זה".

במשך שנתיים לאומי קארד שיחקה לבדה במגרש של "כרטיס אשראי כפתרון לחיי היומיום, בעוד חברות כרטיסי האשראי האחרות המשיכו לדבר על החיים הטובים והפנטזיות שניתנות להשגה עם כרטיס האשראי שלהן. "במסגרת הקמפיין החדש, לאומי קארד מעמיקה ומחזקת את הבידול מול המתחרות בכך שמציגה את ממד החלום והפנטזיה באופן מוקצן ואירוני", אומרת ישראלי.

עד שכסף יגדל על העצים- יש את לאומי קארד

המסר שמלווה את השפה החדשה מבוסס על הקביעה: "עד שכסף יגדל על העצים, לאומי קארד מלווה אתכם בחיים האמיתיים".

"גם חברות כרטיסי האשראי הבינלאומיות, ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, נפרדו מאסטרטגיית החיים היוקרתיים והבלתי מושגים ועברו אל חיי השכן ממול, תוך שהם משדרים אינטימיות ואותנטיות. ההפך הגמור משפת הפנטזיה הזוהרת שלהן בעבר", אומרת ישראלי. היא מציינת כדוגמא את הקמפיין החדש של ויזה באירופה תחת הסיסמא Love Every Day.

הקמפיין עולה ביום א' (25.6) בערב בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, למשך שלושה שבועות במקביל לפעילויות קד"מ ודיוור ישיר ללקוחות, בהמשך תתמך השפה התקשורתית החדשה גם בעיתונות .

קרן ויובל תחת עץ הכסף

בקמפיין מגלמים קרן ויובל זוג נשוי המתעורר לתוך עולם פנטסזיונרי בו כסף צומח על עצים בעקבותיו הם חווים סיטואציות עושר מוקצנות כגון: רכישת מטוס פרטי, מסע שופינג מטורף בטיפני'ס ועוד. בהקיצם הם מבינים כי עליהם להתמודד עם חיי היום יום והאתגרים הניצבים בפניהם. כאן נכנסת לתמונה לאומי קארד אשר מספקת אמצעים לניהול פיננסי חכם יותר.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
גיא קידר, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
'גלידות נסטלה' פותחת חזית חדשה ונכנסת לפעילות בקטגוריית הסופר פרימיום, עם השקתה של "לה קרמריה ITALY", המעניקה חווית גלידה איכותית בדיוק כמו בגלידריה.
אלי קידר, מנכ"ל רשת Pull And Bear בישראל, הודיע היום על המשך התרחבותה של הרשת בישראל, עם פתיחתה של חנות דגל חדשה
חברת הצבעים נירלט יוצאת בקמפיין חדש למגזר הערבי לרגל עונת החתונות, באמצעות משרד הפרסום "מגזרים". הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "צובעים לכם חלום עם נירלט". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 70 אלף דולר.
רשת הבוטיקים "בוניטה", השיקה אתר אינטרנט חדש בעיצוב מתקדם בכתובת www.bonita.co.il.
אומניטק איכות מקבוצת תים, נציגת Dell, יוצאת בקמפיין חדש למחשבים ניידים של Dell. במסגרת הקמפיין, שהושק בהשקעה של רבע מיליון ש"ח, יוכלו הרוכשים מחשב נייד חדש של Dell, להחזיר מחשב נייד ישן מכל סוג ולקבל הנחה של עד 1000 דולר - בהתאם לסוג ולמצב שלו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il