חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי, יוצאת הקיץ במסע פרסום, להצגת מגוון פתרונות מיזוג לבית, במחירים אטרקטיביים.
הקמפיין יעלה במחצית חודש יולי, למשך חודש ימים, בתקציב של חצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס" ותכנון ורכישת המדיה התבצעה ע"י חברת "טופ מדיה".
מסע הפרסום מבוסס על סדרת הסרטים האהובים והזכורים של המותג "השודדים בבנק ובבית הכלא" וכולל סדרה של 4 תשדירי טלוויזיה בני 15 שניות, עם סיומת של מחיר אטרקטיבי לכל מזגן.
פתרונות המיזוג השונים מוצגים במגוון קטגוריות הכוללות את המזגנים העיליים: דרך סדרת ה- High Spirit החדשה של תדיראן Carrier - המזגן במראה השטוח והיוקרתי, דרך סדרת המזגנים העיליים הדגיטלית SPIRIT בתפוקות הגבוהותיותר ומותג תדיראן בעיצוב מיוחד וחדש. וכן את קטגורית המיני מרכזי דרך סדרת מזגני Wind של תדיראן Carrier.
לדברי ארז אבנר, סמנכ"ל השיווק של תדיראן Carrier: "כחברה המספקת פתרונות מיזוג אוויר ופועלת עפ"י דרישות וצרכים של הלקוח החלטנו אסטרטגית לצאת בקמפיין החושף 4 מוצרים שונים וחדשים המעניקים פתרונות ותשובות לכל צורך החל ממזגן ה- High Spirit הנחשב כמוצר תדמיתי המעניק לצרכן חדשנות, נראות ומובילות טכנולוגית, ועד לסדרת Wind שהוא המיני מרכזי המוביל בתחומו".
סיסמת הקמפיין: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע, קח תדיראן Carrier".
עוד מסר אבנר: במסגרת המהלך האסטרטגי שהחלה החברה עוד בעונה הקודמת, בו יצרה שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג בארץ, ממשיכה החברה בשנה הקרובה לתמוך בפעילות הפרסומית תוך כדי עבודה ממוקדת בקהלים השונים אליה פונה תדיראן Carrier: הצרכן הסופי, הקהל המקצועי ורשתות החשמל.
לדבריו: "השנה, הולכת החברה צעד נוסף קדימה ובמסגרת המהלך יוצרת רישות מושלם בין כל הפונקציות הקיימות במערכת: המוצר החדשני כולל נראות, המוצר בנקודות המכירה והמחיר האטרקטיבי.
עוד מסר אבנר כי: "אסטרטגיה זו ממשיכה לחזק ולבדל את המותג תדיראן Carrier בשוק המזגנים ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית העונה על הצרכים של קהל היעד".
במקביל לפעילות הפרסומית תדיראן Carrier הקימה השנה מועדון VIP המיועד למתקינים. המועדון כולל פעילויות רבות, הטבות, הנחות, אירועים, ימי עיון, טיולים ועוד.
כמו כן, השיקה תדיראן Carrier קטלוג מהודר, המתפרס על פני 28 עמודי צבע כרומו,שהופק ע"י סטודיו כהן-דרפיש וכולל את קולקציית המזגנים החדשה לקיץ 2006. הקטלוג, מציג את משפחות המזגנים, יתרונותיהם והמפרט הטכני של כל מוצר ומוצר. הקטלוג מופץ בכל נקודות המכירה בארץ וכולל רשתות חשמל, חנויות חשמל ומפיצים מורשים.
קרדיטים:
משרד פרסום אריאלי פובליסיס,
במאית: ליאת דהאן,
מנהל קרייאטיב: מולי הלפמן,
מנהלת קבוצת לקוחות: מיכל צרפתי - אפרת,
סמנכ"ל פלנינג: עטרה בילר,
ארט דיירקטור: בועז גולדברג,
קופירייטר: שחר קיסוס,
תקציבאי: שי ורנר,
פלנר: יובל גרופי,
מפיקה: שגיא אשכנזי,
חברת הפקה: פראדיסו,
רכישת מדיה: טופ מדיה