אריזת משקאות היוגורט המתוספים של 'טרה' זכתה במקום הראשון בתחרות "כוכב ישראל 2002" מטעם המכון לקידום האריזה והעיצוב במשרד התמ"ס.
המוצר הזוכה זכאי להשתתף בתחרות הבינלאומית לאריזה 2002 WORLDSTAR שתתקיים בחודש אפריל 2003 בארה"ב.
על סדרת משקאות יוגורט פרי של טרה סדרת משקאות היוגורט של טרה יוצאת בשלושה טעמים: לימונענע, תות ואשכולית אדומה, וכולם ב-1.5% שומן בלבד ומועשרים בביו.
- משקה יוגורט תות מועשר בג'ינסנג.
- משקה יוגורט לימונענע מועשר בתה ירוק וויטמין C.
- משקה יוגורט אשכולית אדומה מועשר באכניציאה.
כל המשקאות משווקים באריזות אישיות של 250 מ"ל ואריזות משפחתיות של 1 ליטר.
טרה החליטה לתת חלופה מרעננת למעדני יוגורט מצד אחד, ולמיצים טבעיים מצד שני, אך עם תוספים שלא נמצאו עד היום במוצרי חלב.
עיצוב האריזה- פרי יצירתו של ירום ורדימון מ"ירום ורדימון מעצבים", המומחים בבניית תדמיות מותגים, מתעלה על עצמו ומשדרג את מקרר החלב!
על הקונספט שמאחורי האריזה, אומר ירום ורדימון: "אריזת משקאות היוגורט של טרה, מבטאת את תנופת ההתפתחות והחידושים בטרה. העיצוב מבקש ליצור תדמית טבעית המתקשרת את איכות המוצר בבהירות וביעילות, על מנת ליצור בולטות גבוהה יותר על המדף".
בעיצוב האריזה הושקעו כ- 100,000 דולר.
על הבקבוק בקבוק הפלסטיק עוצב במטרה להעביר למשתמש הרגשת נוחות וידידותיות (פינותיו מעוגלות), ורוגע במראה העדין שלו (העיצוב ממוקם לכל גובהו ובמעברי צבעים רכים) כך שהוא משדר ייחודיות הן כמוצר והן כתוצר של חברת טרה.