רשת חנויות האופנה ZIP עולה עם קמפיין חורף בהיקף של מיליון דולר. הקמפיין בא לקדם את מבצעי סוף העונה שהחלו ברשת והוא כולל קטלוג (שני לעונה), אינטרנט, שלטי חוצות ומחוונים בפרישה ארצית.
הקמפיין בכיכובם של הדוגמנים אנחל בונני, שנבחר זה עתה לדוגמן השנה של ישראל בטקס פרסי האופנה בערוץ 2 וליהי אלון. הקונספט הוא חורפי ומסוגנן.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום לין&לין, ועל הקריאטיב אחראית סימה אלון. רשת חנויות ZIP הנה רשת אופנה ישראלית לגברים ולנשים המונה 45 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים
משרד פרסום: לין & לין, קריאטיב: סימה אלון, סופרווייזר: אורי לין, תקציבאית: רעות מושיוב.