חברת טבע, המובילה את שוק התרופות ללא מרשם בישראל, יוצאת היום יום ד' ה- 22.11 בקמפיין חדש לאקמולי, הכולל לראשונה שימוש בדמויות המופיעות על אריזות הסדרה.
אקמולי הנו המותג המוביל בתחום הורדת חום ושיכוך כאבים בקרב ילדים ותינוקות עם נתח של כ- 70% מהשוק. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10, באינטרנט ובעיתונות הורים באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. תקציב מדווח: מיליון וחצי שקל.
הדמויות יוצאות מהקופסה
הקמפיין החדש מציג ביטוי קריאייטיבי חדש לאסטרטגיה של המותג אקמולי. זאת לאחר שלוש שנים במהלכן הקמפיין התבסס על סרט בו הוצגו חתימות של רופאים הממלאים את המסך במרשמי "אקמולי". סיסמת המותג נשארה: "אקמולי - הנרשם ביותר על-ידי רופאי הילדים".
הקמפיין החדש מתבסס על אנימציה של דמויות החיות המצוירות המופיעות על גבי אריזות אקמולי: האריה, הדוב, הקנגורו והאפרוח, הדמויות "קמות לתחייה" ומתגייסות לעזרת האם המבקשת להוריד את החום לבנה התינוק.
הקמפיין ילווה במבצע בבתי המרקחת וברשתות הפארם, במסגרתו כל מי שירכוש אקמולי (סירופ 100 מ"ל או פתילות), יקבל במתנה ספרון קשיח "החברים של אקמולי".
אקמולי - מוביל את שוק משככי הכאבים ומורידי החום לילדים
משפחת מוצרי אקמולי כוללת:
- אקמולי סירופ - מאושר לשימוש מגיל 0 ללא צורך במרשם רופא. ניתן להשיג בשני גדלי אריזה: 100 מ"ל בבתי המרקחת וברשתות הפארם בלבד, 60 מ"ל על המדפים הפתוחים ברשתות השיווק, חנויות הנוחות וכן ברשתות הפארם. לבחירת הצרכן 3 טעמים - פטל, פירות ותות שדה (שני האחרונים ללא סוכר)
- אקמולי פתילות בשלושה מינונים בהתאם לגיל ומשקל הילד. חדש: אקמולי פתילות לתינוקות, הפתילות היחידות המותאמות לתינוקות רכים במיוחד.