רשת האופנה "בוניטה" יוצאת לראשונה בקמפיין על גבי סידרת קירות "נור סטאר מדיה" המציגים את קולקציית החורף 2006-2007, היקף ההשקעה בקמפיין 80 אלף דולר.
במסגרת קמפיין פרסום תציג חברת בוניטה את קולקציית סתיו –חורף 2006/07. לראשונה על גבי קירות של חברת "נור סטאר מדיה" לאורך איילון צפון על גבי קירות סופר ענק ברצף למשך כחודש ימים.
פרידה ראובני בעלת חברת בוניטה מסרה כי: "השנה החלטנו לראשונה
לשלב בקמפיין לקולקציית חורף סתיו את קירות סופר הענק, זאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות שיש לקירות הענק המוצבים בשטח הפתוח באיילון, ואנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מירבית ויבדל את "בוניטה" מחברות אופנה אחרות בשוק".
חברת "נור סטאר מדיה" הינה החברה המובילה והיחידה בארץ המשווקת מדיית חוצות תלת מימדית באמצעות פיסול של מודלים וקירות ענק, החברה מתמחה בעיצוב ייצור ושיווק מדיה זו בארץ ובחו"ל.