חב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בקמפיין השקה לסדרת מגני התחתון: "קרפרי לארג'" בתקציב של חצי מיליון דולר, שילווה בסרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות, דיוור ישיר, חלוקת דוגמיות ועוד.
חב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בימים אלו בקמפיין השקה לסדרת מגני התחתון החדשה "קרפרי לארג" המעניקים עד 12 שעות ניטרול ריחות להרגשה רעננה ונקייה לזמן רב יותר ומהווה פתרון לבריחת שתן קלה, שהנה תופעה יומיומית ומוכרת בקרב נשים.
סדרת "קרפרי לארג" תכלול 2 מגני תחתון- רגיל ובעל ניחוח קליל ומרענן.
קמפיין ההשקה כולל תקציב של חצי מיליון דולר ויכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות, דיוור ישיר, חלוקת דוגמיות, ופרסומות בנקודות המכירה. משרד הפרסום: ראובני פרידן.