קבוצת הארץ יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת אתר עכבר העיר באינטרנט (
www.mouse.co.il) , שסיסמתו "נכנסים ל-Mouse.co.il ויוצאים לאן שרוצים". הקמפיין שיעלה בתחילת השבוע הבא בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, במודעות פרינט ועל גבי אוטובוסים, הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, בהיקף של 800 אלף שקל.
הקמפיין ממשיך את הקו השיווקי של מותג עכבר העיר, תחת הסיסמא "התנ"ך של הבילויים" ומותח את המותג מהעיתונות הכתובה לאינטרנט, תוך שהוא מבליט את היתרון שבלקבל את המידע והשירותים המעודכנים והמקיפים ביותר בתחומי התרבות והפנאי אותם מספק מגזין עכבר העיר, באמצעות פלטפורמת האינטרנט הנגישה והנוחה.
ביום ראשון (7.1.07) תשיק קבוצת הארץ לקהל הרחב את אתר עכבר העיר Online (
www.Mouse.co.il) - אתר הבידור, הבילוי והפנאי הגדול והמקיף ביותר בישראל. האתר עלה לאוויר בגרסת ניסיון (ביטא) בחודש יוני 2006 ומאז נכנסים לאתר למעלה מ-170 אלף גולשים שונים בחודש.
לדברי הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker וחטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ, "בקמפיין ההשקה שיעלה בשבוע הבא בחרנו לשלב בין יתרונות האינטראקטיביות, המקום והגרפיקה של פלטפורמת האינטרנט לבין המסר הידוע של עכבר העיר המודפס 'התנ"ך של הבילויים'. הקמפיין מדגיש בנוסף את ההיצע הרחב של המידע הפעילויות והמלצות שעכבר העיר אונליין מרכז עבור הגולשים".