הגרנד קניון בחיפה יוצא בחגיגת "בוקסינג ג'ינס" (Boxing Jeans) למשך יומיים, בין התאריכים 10-11 בינואר 2007, ימים רביעי וחמישי.
במסגרת ה"בוקסינג ג'ינס" יינתנו הנחות של עד 50% על כל פריטי הג'ינסים בקניון ביניהם: חצאיות, ג'קטים, מכנסים, מעילים ואביזרי אופנה.
ה"בוקסינג ג'ינס" מיועד לכל המשפחה וכולל מותגים לנשים, לגברים, לילדים ולבני נוער. בין החנויות המשתתפות במבצע: דיזל, TNT, לי קופר, קרוקר, הוניגמן, הוניגמן קידס, קסטרו, אירית, קדס קידס, רנואר, ml, ml men, ילדותי, H&O, בוניטה, רמי לי, דן קסידי, נו-ניים, אישה אישה, טופ, גריפ, בלו ועוד.
כמו כן, ה"בוקסינג ג'ינס" כולל מסיבת ג'ינסים עם ה- DJ סער משיח ממועדון האולטרסאונד ביגור.
לרגל ה"בוקסינג ג'ינס" יערוך הגרנד קניון קמפיין בתקציב של 100 אלף דולר הכולל 100,000 מגזינים של ה"גרנד שופינג" המפרסמים את הפעילות, קמפיין שילוט חוצות רחב היקף, קמפיין רדיו, שילוט על גבי המבנה והפצת אלפי הזמנות לפעילות למועדונים במסגרת פעילות חמישי – שישי – שבת (נוער – חיילים וסטודנטים).
רשת "קרוקר" לקחה חסות על הפעילות, במסגרתה יוצב מתחם "מוזיאוני" של ג'ינסים ברחבת האירועים, בניצוחו של המעצב הראשי של הרשת, רועי שמי.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "היות והג'ינס, הנו לבוש הצעירים האולטימטיבי, בחרנו בגרנד קניון, שהנו קניון מוביל בקרב צעירי חיפה והסביבה, ליצור אירוע ייחודי, המשלב הנאה לצעירים ולצעירים ברוחם – קניות לצד מוסיקת מועדונים של התקליטן סער משיח
להערכת סביון: ביומיים בהם יערך ה"בוקסינג ג'נס" תחול עלייה של למעלה מ-100% במבקרי הקניון שתסתכם בכ-40,000 איש ביום. להערכת סביון ביומיים אלו יגדל פדיון החנויות בקניון בכ-50% בממוצע.
עוד מוסיף סביון: "הבוקסינג ג'ינס" הוא למעשה מהלך שיווקי הנמשך יומיים ומהווה הזדמנות לכל מבקרי הקניון ליהנות ממחירי מבצע חסרי תקדים על מוצר אופנה מוביל בכל מלתחה".
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ-200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ-3,000 מקומות חניה מקורה.