חברת קונדומי R3 יוצאת בפעילות קד"מ רחבה לקראת חג האהבה ה-Valentine's Day שיתקיים ב- 14.2 במטרה לחזק את הקשר עם הקהל הצעיר, שהינו קהל היעד העיקרי בתחום השימוש בקונדומים. במסגרת פעילות הקד"מ תעלה חברת קונדומי R3 קמפיין ברדיו 99ESC ו- 102 FM אשר ילווה בסיסמה: "קונדום 3R תרגיש כל כך טוב שתשכח שהוא שם! ... ושיהיה לכם ולנטיינ'ס שמח!" (משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב).
בנוסף תעלה חברת קונדומי R3 קמפיין אינטראקטיבי מיוחד במינו, באתרים ONE ולילה אשר במסגרתו יתקיים משחק נושא פרסים "קונדום R3 - הדרך הבטוחה למיטה" המשחק משולב סרטי וידאו מפתיעים -
www.websense-media.co.il/R3 (Websense)
במסגרת פעילות הקד"מ ב- Valentine's Day, ייצאו דיילות שטח של קונדומי R3 לאזורי בילוי בבארים ובמועדונים מובילים במרכז הארץ ויחלקו אלפי קונדומים לחוגגים. לדברי אורלי כהן, מנהלת חטיבת ה - OTC בחברת 'אגיס', מסקרים שערכה החברה עולה כי 65% מהגברים ו - 53% מהנשים מחזיקים באופן קבוע קונדום בארנקם האישי ומקפידים לשמור על מין בטוח. לדבריה, פעילות השטח במוקדי הבילוי המרכזיים של הצעירים באמצעות דיילות שיחלקו קונדומי R3 למבלים מחזק את המודעות לשימוש בקונדום כאמצעי היעיל ביותר למניעת מחלות מין.
מסקר שערכה חברת קונדומי R3 לקראת ה- Valentines Day באמצעות מכון המחקר "גיאוקרטוגרפיה עולה כי :
50% מהגברים בישראל מתכננים לחגוג את חג האהבה (ולנטיינס דיי). 20% ציינו כי יחגגו בערב אינטימי בבית ואילו 20% מתכננים לחגוג ערב רומנטי במסעדה
לשאלה איזו מתנה היית מעדיף לתת לבת הזוג עולה כי:
28% מעדיפים לקנות פרחים 22.4% מעדיפים בושם ורק 14.4% מעדיפים לתת לבת הזוג לבנים סקסיים.