|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

דומינו'ס פיצה מביאים את ניו-יורק לארץ

- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
27/06/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
[צילום: יח"צ]

רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה, בימים אלו, קמפיין קיץ גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה - "ברוקלין סטייל פיצה", בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים.

הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-9, תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.

פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה והייחודית, עשויה מבצק דק במיוחד ושוליים דקים, ולכן היא אוורירית ומדגישה את טעם הרוטב העשיר בעגבניות ובשני סוגי גבינות איטלקיות ומשובחות - גבינת מוצרלה וגבינת פרובלון. מאחר והבצק דק במיוחד, הפיצה חולקה לשישה סלייסים (משולשים) גדולים, וב"דומינו'ס" ממליצים לקפל כל סלייס לשניים, לנוחות האכילה.

סרט הפרסומת לוקח את הצופה ממושבו ומכניס אותו היישר לאווירה סטייל רחובות ברוקלין על אנשיה ותרבות המקום, עם הרבה צבע, רעש, אנשים ומוזיקה.

בסרט הפרסומת, נראה שליח של "דומינו'ס פיצה" מגיש ללקוח את הפיצה ומציין "הינה פיצה ברוקלין, שהזמנת". כשהלקוח שואל בהפתעה מה זה פיצה "ברוקלין סטייל", כל ברוקלין מתעוררת לחיים ואנשים שונים ברחבי העיר - מהחלון, מהמונית, מהרחוב עונים לו... בסרט הפרסומת שמים דגש על "קיפול" הפיצה לנוחיות אכילתה, מאחר והיא מאוד דקה...

במקביל לקמפיין הטלוויזיה, "דומינו'ס פיצה" מפתיעה עם יוזמה חדשה סטייל "ניו-יורק" - רכשה מכונית אמריקנית גדולה וצהובה ומיתגה אותה כמונית "ניו-יורקית" עם לוגו החברה. היקף השקעה במהלך השיווקי - כ-100,000 ₪. רכישת המונית החדשה, באה כהמשך ישיר לצעד אסטרטגי שיווקי, אשר בא למקסם את קמפיין הקיץ הגדול.

על גג המונית החדשה מתנוסס השלט "ברוקלין סטייל פיצה", כאשר המטרה היא להביא את בשורת הפיצה החדשה לרחובות ולעם ישראל.
המונית ה"ניו-יורקית" תסתובב בערים השונות ברחבי הארץ, כאשר בכל עיר היא תתמקם בשלושה מוקדים עיקריים, ותחלק לעוברי- האורח את פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה.

בנוסף לחלוקת הפיצה, יחולקו באמצעות המונית, קופונים, אשר ניתן יהיה לממשם באותו היום: 50% הנחה, על כל תפריט "דומינו'ס", בעת הזמנות בסניפים; או 25% הנחה, על כל תפריט "דומינו'ס", בעת הזמנות מהבית.

אסף גרינברג, מנכ"ל דומינוס פיצה: "נפלה בחלקנו הזדמנות ייחודית, להביא את בשורת פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה לארץ, ולהפוך את המהלך השיווקי לחגיגה של ממש. מדובר במוצר קליל המתאים לחודשי הקיץ ולחיך הישראלי".

רשת "דומינו'ס פיצה", הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,300 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות.

דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות. בימים אלה מונה הרשת 23 סניפים המפוזרים מהקריות ועד אילת וסניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il

תאריך:  27/06/2007   |   עודכן:  27/06/2007
גופר תקשורת, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת רב בריח עולה בקמפיין פרסום בכיכובו של גדעון אוברזון לסדרת דלתות הכניסה בעיצובו.
מחלבת טרה משיקה לראשונה בישראל (ובעולם) קוטג' מועשר בסיבים, לצד העשרות קיימות של חיידקים פרוביוטיים (BIO) וסידן - לתפקוד טוב יותר של מערכות העיכול החיסון ולשיפור ספיגת הסידן.
"שרק השלישי", שובר הקופות המצליח בעולם, שיצא לאקרנים בישראל ביום חמישי הקרוב, הושק בקמפיין חסר תקדים בהיקף של שני מיליון ₪.
במכון להפרעות בתקשורת של מחלקת אף-אוזן-גרון במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון, פועל שירות להתאמת מכשירי שמיעה. מטופלים, אשר מצבם השמיעתי מחייב התאמת מכשיר, מתקשים לרוב להגיע להחלטה בנושא רכישתו, בשל ההיצע המגוון וכן טווח המחירים הרחב. בישראל יש כ-700,000 כבדי שמיעה, כ-20% מהם משתמשים במכשיר שמיעה. מדי שנה נמכרים בישראל כ-15,000 מכשירי שמיעה.
חברת סקאל ספורט המפעילה את רשת חנויות אמפוריום המתמחה בשיווק מותגי אופנה בינלאומיים, פותחת בימים אלה סניף דגל ראשון בכיכר המדינה בת"א.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il