חברת "ניסאן" מקבוצת "קרסו", תעלה השבוע בקמפיין לניסאן NOTE, בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון דולר, תחת הסלוגן: Nissan NOTE. - יש מקום לה-כ-ל!
הקמפיין יכלול: סרטוני טלוויזיה, בערוץ 2 ערוץ 10 וערוץ 9, הממחישים את יכולותיה של Nissan NOTE - המטען מועמס בקלות, יש שפע מקום בתוך הרכב ובתא האחורי, לעומת מכוניות סטנדרטיות, "המתפוצצות" מעומס המטען המועמס עליהן.
במו כן, הקמפיין יכלול: שילוט חוצות בצמתים מרכזיים ומודעות בעיתונות הארצית, המקומית, מגזינים לנשים ומגזינים לגברים ולרכב.
רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן" בקבוצת "קרסו", אומר: "ניסאן" מביאה את הבשורה החדשה שכבשה את העולם: Nissan NOTE - המיני - מיני ואן האידיאלי, 1600 סמ"ק, הנהנה משילוב מדהים של מכונית מרווחת ופונקציונאלית, בעיצוב מרענן, שונה וצעיר, לצד חוויית נהיגה אמיתית.
לדבריו: "Nissan NOTE היא מכונית יפנית אידיאלית למשפחה - עם נפח אחסון ענק (גדול מרוב המכוניות המשפחתיות), נהיגה גבוהה וחווייתית בעיצוב צעיר וחדשני."