חברת כרמית, המתמחה בתחום הממתקים, ממתגת מחדש את אריזות חטיפי הקרח ויוצאת עם אריזות חדשות, מאוירות בדמויות צבעוניות גולשות בים ובאווירת קיץ וחופש גדול. לדברי לין קפלן, מנהלת השיווק של החברה, האריזות החדשות פותחו תוך שימת דגש רב על נוחות השימוש של הצרכן ומיתוג האריזה בקו עיצובי משותף.
שוק חטיפי הקרח, מציינת לין קפלן, מהווה כ-17 מיליון ₪. השוק הוא שוק עונתי שמכירותיו מתמקדות באפריל ועד אוקטובר.
לפי נתוני סטורנקסט, מתחילת העונה, השוק נמצא בגידול של 20%בהשוואה לתקופה מקבילה שנה שעברה.
לדברי לין קפלן, השחקן החזק ביותר העונה הינו איגלו עם מכירות המסתכמות בלמעלה מ-50 מליון אצבעות איגלו בעונה!
כרמית, המתמחה בתחום הממתקים, הינה שחקנית מובילה בתחום המהווה 40% מסך המכירות על פי נתוני סטורנקסט.