רשת האופנה קרייזי ליין הכפילה העונה את תקציב הפרסום שלה, בעקבות הצלחת קמפיין הקייץ בכיכובן של דנה מגן, חלי גלדנברג, מיכל הניג, יאנה קלמן ודנה פרימן שזכה לאהדה וזכירות יוצאי דופן, גם העונה תמשיך להוביל את מסע הפרסום של הרשת הדוגמנית דנה מגן .
הקמפיין, תחת הסיסמה "יותר אשה מאי פעם" יכלול שילוט חוצות בתחנות אוטובוסים ומכוונים, פרסום בעיתונות ובמגזינים והשקת קטלוג קיץ בקונספט ייחודי.
גם הפעם קרייזי ליין ממשיכה בקו נשי אישי ומפתיעה ומרגשת בקטלוג חורף בפורמט חדש הכולל איור גיזרת הדגם ומידע לגבי צבעים ומחירים.לכל קטלוג מצורפת מעטפה אישית שלתוכה תוכל הלקוחה להכניס את הדגמים האהובים עליה מתוך הקטלוג. הקטלוג יופץ בדיוור ישיר ובחנויות בכמות של 120,000 עותקים.
לדברי עפרה לוין סמנכ"ל התפעול והשיווק בקרייזי ליין: "גם בחורף הזה נמשיך להשקיע בכדי להעמיק את הקשר האישי נשי עם קהל לקוחותינו ולחזק את מעמד הרשת כמותג מוביל בשוק אופנת הנשים"