ויסוצקי ממשיכה לחזק את מותג התה הקר שלה - אייס T ויסוצקי עם טעם חדש המושק בימים אלה, "אייס T ויסוצקי רימונים", וקמפיין טלוויזיה חדש בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ עם יהושוע TBWA.
לדברי רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי "אנו ממשיכים במהלך של חיזוק קטגוריית התה הקר בארץ. הטעם החדש, גם יגדיל את המגוון הייחודי של אייס T ויסוצקי, וגם יהווה יתרון אל מול המתחרים בהיותו חדשני בקטגוריית התה הקר בכלל".
בשנים האחרונות יש גידול משמעותי בקטגוריית התה הקר. לדברי ויינשטיין, "הציבור עובר ממשקאות מוגזים למשקאות שנתפסים כבריאים יותר כמו אייס T ויסוצקי. עפ"י נתוני סטורנקטס, קטגוריית התה הקר גדלה בכ-75% בחצי הראשון של 2007".
משקאות הרימון נבחר בשנת 2006 לטעם המוביל בתחום המזון בארה"ב, בגלל תכונותיו הבריאותיות.
סדרת אייס T ויסוצקי אשר מציעה 6 מוצרי תה קר אשר אינם מכילים חומרים משמרים או תוספות של צבעי מאכל ומהווים משקה מרענן, ובריא. מגוון הטעמים של אייס T ויסוצקי: אפרסק, דיאט אפרסק, מנגו פסיפלורה, נענע, לימון, תה ירוק תפוח.