חברת ברימאג דיגיטל אייג' יבואנית LG בישראל, מעלה לקראת החג, קמפיין פרסום נרחב לסדרת המקררים המתקדמת של LG. הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "מקרר LG- המקרר הנמכר ביותר בישראל", בהשקעה של כ3.000.000 ש"ח. הקמפיין משיק קו אסטרטגי חדש למקררי LG המדגיש את המרחב הפנימי הגדול של המקרר, יתרון של LG שנמצא כחשוב ביותר למשפחות ישראליות.
כפי שעולה מנתוני הדו"ח האחרון של חברת מחקרי השוק הבינלאומית Gfk - סדרת המקררים המתקדמים של LG כבשו את שוק המקררים והינם המקררים הנמכרים ביותר בישראל.
סרט הקמפיין הופק בתהליך מורכב של אנימציה ממוחשבת, תוך בניית עשרות מוצרי מזון בתלת מימד שנופלים מהשמיים ויוצרים מקרר וירטואלי. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בכל הערוצים, ובעיתונות הארצית ובמדיות תומכות נוספות, וכן נראות בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן.