חברת עמינח, החברה המובילה בישראל בתחום המזרנים ומערכות השינה יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום בינלאומי לסדרת מזרנים חדשה שישודר במקביל ישראל גם באירופה.
מר רוני שוורץ, מנכ"ל חברת עמינח מציין, שהחברה השקיעה כ-800 אלף דולר בהפקת קמפיין הטלויזייה ושידורו. הקמפיין משלב אנימציה ממוחשבת בשילוב עם צילומים חיים ומלווה בשיר נוגע ללב שנכתב במיוחד לפרוייקט.
הקמפיין מיועד להשקת מזרן חדשני- מזרן אנרג'י - המצוייד במערכת חדשנית לבריאות הגב עם שבעה אזורי תמיכה ועם "המרכז הבריאות PLUS" המעניק תמיכה לחלק הרגיש של עמוד השדרה ומערכת קפיצים מילניום משוכללת לתמיכה אופטימלית ושמירה על תנוחתו הטבעית של הגוף.
גיבור הקמפיין הוא עמי, עמוד שידרה אנושי מעורר הזדהות, שמואס בחייו הקשים על המזרן הישן ולכן מחליט לעזוב את הבית.
במסגרת הקמפיין יוצע המזרן החדש במבצע טרייד תמורת המזרן הישן תנתן 1300 ש"ח הנחה.