חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, ממשיכה למקד מאמצים שיווקיים לקהל ממוקד של הורים בכלל והורים לתינוקות/לפעוטות בפרט.
בימים אלה משיקה מי עדן מחדש את מועדון "מי עדן בייבי", ללקוחות שירות "מי עדן עד אלייך" שהינם הורים לילדים בגילאי 0-3 שנים, ותהפוך אותו למועדון המעניק תוכן רלוונטי והטבות ללקוחות אלה בשיתוף 2 חברות מובילות בתחום – מגזין "הורים וילדים" ורשת שילב.
במסגרת המועדון החדש ישלח באופן בלעדי ללקוחות הרשומים במועדון, מגזין "בייבי הורים וילדים" –מיזם משותף של מי עדן עם מגזין ההורות המקצועי ביותר בישראל, הורים וילדים.
כל מגזין, שיישלח אחת לרבעון, יעסוק בתחום אחר הרלוונטי לקהל היעד כגון תזונה, בריאות, מוטוריקה והתפתחות חברתית, ובתוך כך יציע כתבות מפורטות בחתך גילאי בכל תחום, ויעניק טיפים מעשירים להורים.
חלקים משיתוף הפעולה שיבואו לידי ביטוי במגזין "בייבי הורים וילדים" יופיעו בעתיד גם באתר האינטרנט של מי עדן
www.meyeden.co.il.
כמו כן, תינתן אחת לרבעון הטבה הרלוונטית לנושא ברשת "שילב", תוך העצמת הערך המוסף ללקוחות מי עדן. הרשת, המובילה בתחומה בישראל, מהווה שותף טבעי למי עדן במסגרת המועדון החדש לאור יכולתה להעניק הטבות בכל אחד מהתחומים בהם יעסוק המועדון.
בנוסף, תינוקות החברים במועדון "מי עדן בייבי" יזכו למתנה מפתיעה בחודש יום ההולדת שלהם. המתנה - ספר ילדים, שנכתב, אוייר ועוצב במיוחד לפעילות זו ומציג מגוון דמויות צבעוניות, חייכניות וידידותיות אשר מאחלות יום הולדת שמח לפעוט.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "משפחות עם תינוקות הינם אחד מקהלי היעד החשובים של מי עדן, ואנו מקפידים ליצור עבורם ערכים מוספים אטרקטיביים, באמצעות מועדון "מי עדן בייבי". אנו מאמינים שלקוחות אלה, אשר בחרו לגדל את ילדיהם בדרך מי עדן לאורח חיים בריא, מתעניינים גם בתחומים נוספים הקשורים לגידול הילדים. לפיכך ההשקה החדשה של מועדון "מי עדן בייבי" משדרגת אותו ומרחיבה את תחומי הפעילות שלו, כך שהוא איננו מתמקד בהטבות בלבד אלא גם בהבאת ידע רלוונטי באופן ייחודי לקהל לקוחותינו".
ההצטרפות למועדון "מי עדן בייבי", כמו גם להטבות המועדון אינה כרוכה בתשלום נוסף, אלא מהווה חלק משירות " מי עדן עד אליך" ללקוחותיה.