שלושת הספורטאים המצליחים והמוכרים: טייגר וודס (גולף), רוג'ר פדרר (טניס) וטיירי הנרי (כדורגל), מככבים בקמפיין רחב היקף של Gillette Champions אשר יעלה לאוויר בישראל בתחילת חודש נובמבר ויכלול, טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שילוט חוצות ומבצעי קידום מכירות.
זו הפעם הראשונה בה מופיעים שלושת האלופים בקמפיין פרסום משותף, אשר צולם באורלנדו, פלורידה ורומא, ויעלה לאוויר ביותר מ-100 מדינות בכל רחבי העולם.
הקונספט המוביל את קמפיין הפרסום הינו: Be your best today with Gillette - לא משנה מי אתה, ומה עשית בעברך, הכישלונות וההישגים בעבר אינם חשובים, ומה שחשוב זה ההווה, וההווה מתחיל היום. היום אתה יכול לנצח.
הקמפיין מתמקד ב"היום", הכוכבים מדברים על החשיבות של להיות במיטבם מידי יום. ההכנה ליום טוב מתחילה כבר בבוקר, וזה אומר - לפתוח את היום בגילוח מושלם.
קמפיין Gillette Champion יעלה לאוויר בתחילת נובמבר ויכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שילוט חוצות, ומיני סייט אינטראקטיבי שהוקם לצורך הקמפיין. בנוסף תיערך פעילות קד"מ נרחבת בנקודות המכירה,אשר תציע מארזי מבצע יחודיים עם דמויות הכוכבים, מתנות, וחידון טריוויה סלולרי אינטראקטיבי ייחודי, אשר הזוכים בו, יזכו למפגש פסגה מרתק ומרגש בחו"ל עם כוכב הכדורגל טיירי הנרי.
מחברת Gillette נמסר כי: "השם Gillette הפך כבר למילה נרדפת לטוב ביותר. שלושת הספורטאים האלה הוכיחו שיש להם את כל מה שנדרש להיות אלופים במגרש. הם נבחרו לא רק בזכות הביצועים הספורטיביים המצויינים שלהם, אלא גם בזכות התנהגותם מחוץ למגרש, פעילויות הצדקה שבהן הם מעורבים, תמיכתם במטרות חברתיות חשובות, והמוניטין שלהם כסמל לערכים ספורטיביים אמיתיים. זאת המהות של Gillette Champions. מיליוני גברים, נשים וילדים בכל העולם צופים בספורטאים אלה ומשפרים את רמת המשחק שלהם כל הזמן ומעלים את הספורט לרמות חדשות. הם מציבים את הרף בספורט ובסגנון".