חברת ההלבשה התחתונה פמינה בחרה להמשיך את חוזה ההתקשרות עם הדוגמנית שירלי בוגנים כפרזנטורית החברה לעונה הבאה. זו העונה השלישית בה משמשת בוגנים כפרזנטורית של החברה ועל הופעתה בקמפיין תקבל כ-70,000 דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדע, יכלול: הפקת קטלוג פרסומים בעיתונות ובנקודות המכירה ולראשונה, סרטון פרסומת לטלוויזיה.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל פמינה מסר כי החברה שמחה על המשך שיתוף הפעולה עם שירלי בוגנים כפרזנטורית החברה. "שירלי, המשלבת מיניות ונשיות יחד עם הישגיות ועוצמה אידיאלית לשמש כפרזנטורית המותג והערכים שלו. החברה פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, הבחירה בשירלי נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי."
בשנתיים האחרונות הופיעה בוגנים על שעריהם של המגזינים לאישה, עולם האישה, זמנים מודרנים, סגנון, מותק, קוסמופוליטן, מקסים ועוד. בנוסף לכך הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher מותג הגלידות העולמי Magnum והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל. בימים אלו מככבת בוגנים על מסכי הטלוויזיה בארה"ב בקמפיין לרשת Macy's וכן בקמפיין למותג הבינלאומי Head&Shoulders.