בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מועדון הנוסע המתמיד של אל על וסונול משיקים שיתוף פעולה חדש, במסגרתו יוכלו חברי המועדון של אל על לצבור נקודות על כל תדלוק בתחנות סונול ורכישה בחנויות הנוחות So Good. כיצד ניתן יהיה לצבור נקודות למועדון? בעת התשלום עבור התדלוק או רכישת המוצרים בחנויות הנוחות SO GOOD, יעביר הלקוח במסוף, את כרטיס המועדון שברשותו. חברי מועדון הנוסע המתמיד, יצברו על כל 400 שקלים רכישות (כולל תדלוק עצמי) נקודה אחת במועדון המתמיד. צבירה זו היא בנוסף לצבירת הנקודות המתאפשרת בכל שימוש בכרטיסי אשראי. במבצע אטרקטיבי במיוחד לרגל השקת שיתוף הפעולה, תגריל סונול מידי יום, כרטיס לטיסות במחלקת התיירים לאחד מיעדי אל על למערב אירופה. ההגרלה תיערך בין כלל לקוחות סונול (גם בקרב לקוחות שאינם חברים במועדון הנוסע המתמיד). ההגרלה היומית תיערך בין 16 בינואר עד 16 במרץ ובסיומה יוגרל בין כל הלקוחות שהשתתפו במבצע הפרס הגדול: טיסת חלומות זוגית לניו-יורק באל על, במחלקת עסקים, כולל 4 לילות בבית מלון בדרגת 5 כוכבים ו-2,000 דולר לפינוקים. השקת שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין רדיו בתחנות המקומיות בפריסה ארצית, במערכת CTV ושילוט כל תחנות התדלוק של סונול ברחבי הארץ. רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "מועדון הנוסע המתמיד של אל על הוא הבחירה הטבעית הישראלי הטס לחו"ל. אל על חברה לסונול, מהחברות המובילות במשק במטרה לחזק את הקשר עם לקוחותיה חברי המועדון. מימוש כרטיסי הבונוס והשדרוגים למחלקות יוקרה הינם בעלי החשיבות הגבוהה ביותר עבור הישראלים ובאמצעות שיתוף הפעולה החדש נוכל לאפשר ליותר חברי מועדון לממש הטבות אלו במהירות." יורם כהן, סמנכ"ל השיווק והקמעונאות בסונול, בירך על שיתוף הפעולה של סונול עם אל על וציין כי מועדון הנוסע המתמיד של אל על הינו חלק מסדרת שיתופי פעולה של סונול עם חברות מובילות שמטרתם לספק ללקוחות סונול מענה על כל צרכיהם בדרך וערך מוסף בשימוש במתחמים הקמעונאים של החברה. כהן מסביר: "כיוון שההוצאה על תדלוק הינה קבועה ברוב משקי הבית בישראל, שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על יעניק ללקוחותינו ערך מוסף אמיתי על קניה בסונול ובחנויות So Good ויאפשר לנו להעניק ללקוחותינו נקודות במועדון הנוסע המתמיד שיקרבו אותם לחופשה בחו"ל".
|
תאריך:
|
14/01/2008
|
|
|
עודכן:
|
14/01/2008
|
|
דנה אלה בן ארי
|
|
ארגון מתן המחבר עסקים לקהילה, משיק לוגו לרגל שנת העשור להקמתו. הלוגו ילווה את פעילותו של הארגון לאורך שנת 2008. משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y and R עיצב את הלוגו בהתנדבות עבור הארגון, שבראשו עומדים ג'קי שימל, אבי פישר, נוחי דנקנר, רוני בראון, אמיר קס, נגה יציב ואנשי עסקים נוספים.
|
|
|
המשרד מעסיק כיום כ-20 עורכי דין, מהם 7 שותפים והוא מתמחה במיזוגים ורכישות, הגבלים עסקיים, מיסוי מקומי ובינלאומי, בנקאות ומימון פרויקטי תשתית, ניירות ערך ושוק הון, וליטיגציה ורגולציה.
|
|
|
עם תחילת השנה החדשה מתחילת החברות השונות בארץ להשיק לעולם את הפרזנטוריות והפרזנטורים שלהן לעונה.
|
|
|
פרסום גל אורן, משרד הפרסום הוותיק והמוביל במגזר החרדי, משיק שירות חדשני וייחודי, ללקוחות המעוניינים לפרסם ולשווק מוצרים ושירותים לקהילות החרדיות במדינות אירופה. השירות החדש כולל הגעה מבית לבית בכל ריכוזי האוכלוסיה החרדית באירופה, מודעות והפצת חומר פרסומי במעל 1,300 בתי הכנסת החרדיים, קיום פעילויות ושיתופי פעולה עם כינוסים מרכזיים ודינרים, פרסום ויחסי ציבור ממוקדים במדיה ייעודית באירופה, שליחת ערכות ודיוורים על-פי רשימת אנשי מפתח, מנהלי מוסדות, תורמים, רבנים ואישי ציבור מובילים באירופה.
|
|
|
חברת בזק תשיק 5 מסלולי מחיר חדשים, לאחר שאושרו לאחרונה על-ידי משרד התקשורת. מסלולים אלו מצטרפים ל-3 מסלולים אחרים שאושרו לאחרונה. בסך-הכל עומד כעת מבחר המסלולים של בזק על 11, כשאלו מאפשרים לכל סוגי הלקוחות לחסוך בהוצאות התקשורת שלהם.
|
|
|
|