|
|
מיקי בוגנים ואלה מילשטיין [צילום: רון אקרמן]
|
|
|
|
|
בעקבות גל ההצלחה האדיר, של הקמפיין הראשון בכיכובו של בוגנים, במסגרתו גילם לקוח, הבא לחנות ומתלהב מהמנורות, החליטה רשת מחסני תאורה, למנף את המותג ולצאת השבוע, בקמפיין פרסום נוסף, בכיכובו של בוגנים והדוגמנית אלה מילשטיין.
בוגנים, המזוהה עם קהילת הגייז, מגלם בקמפיין הנוכחי, בעל משפחה ואב לילד, שמגיע עם רעייתו והתינוק לרכוש מנורות, וזוכה לטיזרים מדליקים. מצד המוכרים הגבריים שבחנות ובכך ממחיש את האירוניה שבדבר.
הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, נאמד בתקציב כולל של 1 מיליון דולר וכולל: סרטון טלוויזיה, שישודר בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, במגזינים ובמקומונים, שילוט חוצות ונראות כוללת בנקודות המכירה.
הסיסמא שתוביל את הקמפיין באתי נדלקתי, נגזרת מהאסטרטגיה הפרסומית של רשת מחסני תאורה, המתבססת על חיבור והשתייכות המותג לעולם הלייף סטייל, העיצוב והאופנה.
לדברי איציק חיימוב, מבעלי מחסני תאורה: "בעקבות הקמפיין הראשון, שבמסגרתו, חלה עליה במחזור המכירות, של למעלה מ-30%, החלטנו ליצור פרודיה על הרעש התקשורתי האדיר, שזכה הקמפיין הראשון ואנו בטוחים שהקמפיין החדש, ייצור הד תקשורתי זהה".
מוסיף חיימוב: "מטרת הקמפיין, הנו חיזוק המותג, באמצעות שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים פרסומיים חדשניים בשוק התאורה, באמצעות מבצעים ומחירים אטרקטיביים, לצד עיצוב, אופנה ולייף סטייל."
בוגנים, קיבל עבור הקמפיין 100 אלף דולר, במסגרת החוזה שנחתם לשנה.