חברת Spring יצרנית מוצרי הספא הודיעה כי השלימה באחרונה מהלך של מיתוג ועיצוב מחודש של אריזות מוצריה בעלות של 500,000 דולר, על-פי הקונספט החדש שפיתחה המתבסס על תורת ה- AROMACOLOGY.
החברה השקיעה 500,000 דולר בתהליך השקת קונספט חדש וייחודי בישראל המשלב בין עקרונות הארומקולוגיה המבוססת על הקשר המוכח שבין הניחוח (ארומה) למצב רוחנו. מהלך המיתוג כולל שינוי לוגו, עיצוב מחודש של האריזות, שדרוג המוצרים בדגש על חיבור לטבע וידידותיות לסביבה (ללא שמן פראפין) ושילוב תכנים הקשורים לקונספט על גבי תווית ייחודית המחוברת לכל מוצר.
לדברי אריק חננאל, מבעלי חברת Spring: "תהליך המיתוג והקונספט החדש נותנים מקסימום ביטוי לחווית הקנייה בדגש על השפעת הניחוח על מצב הרוח, איכות המוצרים ושיטת המכירה הייחודית של מוצרי החברה. בעזרת ההסברים התוכניים שמצורפים מעתה לכל אחד מהמוצרים, אנו מציגים את יתרונות עקרונות הארומקולוגיה והשפעותיהם על מצב רוחנו כמו גם נשיק בקרוב מארזים של סדרות טיפוח ייעודיות, במראה טבעי, המשלבות בין מוצרים שונים המבוססים על ניחוח זהה, המעניקות מענה למגוון רחב של צרכים".