חב' "ניאופרם", המשווקת בישראל את המותג הבינלאומי לשטיפה אינטימית "ליגניה", יוצאת במהלך חודש יוני בקמפיין ייחודי בנקודות המכירה בהשקעה של כ-100,000 ₪.
במסגרת הפעילות עוצבו מדפים ייחודיים וראשונים מסוגם בתחום השטיפות האינטימיות. מוצרי "ליגניה" יוצבו על במות המעוצבות בצורת מקלחון - כולל וילון אמבטיה הניתן להזזה, אשר יעצימו את תחושות הנשיות, הרעננות והטיפוח המזוהות עם המותג, תחת הסלוגן: ליגיניה - לשקט הנשי שלך.
פעילות הקד"מ תתקיים החל מחודש מאי ועד אמצע יולי 2008 בכל סניפי רשת סופר פארם וניו פארם, ותתבצע בשיתוף חב' "הדיה".
סבון "ליגניה" הינו סבון נוזלי לשטיפה אינטימית לתחושה נשית, רעננה ומטופחת. ללא חומרי בישום וצבע מלאכותי. מכיל שילוב ייחודי של מרכיבים טבעיים השומרים על לחות ורכות העור ועומד בסטנדרטים מובילים. הנוסחה הייחודית, מותאמת במיוחד להגנה על המרקם הטבעי באזורים האינטימיים בגוף האישה למשך כל היום.