|
רנו מגאן [צילום: אריאל בשור]
|
|
|
|
|
קבוצת "קרסו", יבואנית מותג הרכב "רנו" יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי, המציג את רנו מגאן המשפחתית הבטוחה, המצוידת במערכת ESP מצילת חיים, בהשקעה של 1 מיליון דולר.
הקמפיין, נערך על-ידי משרד הפרסום "גליקמן, נטלר סמסונוב", תחת הכותרת: "רנו מגאן עם מערכת ה- ESP מצילה חיים", יכלול: סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.
סרטון הפרסומת, בכיכובה של הילדה הג'נג'ית עם הצמות, מהווה סרט המשך, לקמפיין מערכת ה- ESP הבטיחותית מקיץ אשתקד. הילדה, מציגה בפני הכיתה, מגוון מכוניות של אבות הילדים, לשביעות רצון המורה, כאשר לפתע, היא חורגת מהטקסט הכתוב, מדגישה את עניין הבטיחות המרבית של המגאן ומלגלגת על "טיפשותם" של האבות האחרים, השמים דגש על עיצוב, איבזור וכדומה.
בני לוי, מנהל מותג רנו מסר כי: "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, מתמקדת בנושא הבטיחות, המדגיש את היתרון המובהק של מערכת ה- ESP - לבקרת יציבות דינאמית ולתיקון טעויות הנהיגה ומציגה את המגאן, כמכונית המשפחתית הבטוחה בישראל".