רבקה מנדל (Rebecca Mandel), מונתה ליועצת תקשורת במחלקה הבינלאומית ב"קבוצת כותרת", המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור בתחום הטכנולוגיה וההייטק. רבקה תהיה אחראית על תחום חדש במחלקה, המציע שירותי יחסי ציבור מקצועיים עבור שווקים דוברי צרפתית וספרדית.
המחלקה הבינלאומית בכותרת - "כותרת אינטרנשיונל", עוסקת במתן שירותי תקשורת בשפה האנגלית בארה"ב, בריטניה ובעולם. עם השירות החדש תרחיב המחלקה את שירותיה לשווקים נוספים כגון צרפת, ספרד, בלגיה, שוויץ, קנדה ואמריקה הלטינית. הרחבה זו תאפשר לכותרת להציע שירותי יחסי ציבור מלאים ללקוחות המעוניינים להגיע אל שווקים חדשים, בייחוד לאור ירידת הדולר והסכם סחר חופשי שנחתם לאחרונה.
מנדל תתמוך בשירותים הרב-לשוניים החדשים בשווקים הרלוונטיים. מנדל, הדוברת אנגלית כשפת אם וצרפתית וספרדית שוטפת, תהיה אחראית ליוזמות ולפעילות השוטפת מול התקשורת, האנליסטים ומארגני הכנסים בשווקים דוברי צרפתית וספרדית.
לפני שהצטרפה לקבוצת כותרת, עבדה מנדל בקשרי עיתונאים זרים במשרד התקשורת הממשלתי במשרד ראש הממשלה. במסגרת תפקיד זה, הייתה מנדל אחראית למתן ייפוי כוח ולתמיכה בעיתונות הזרה במהלך ביקורו הרשמי של הנשיא בוש בישראל. לפני עלייתה לארץ, עבדה מנדל כיועצת תקשורת של מיזם מיוחד באוניברסיטת ייל בארה"ב.
מנדל תעבוד לצידה של קרוליין כהן, מנהלת המחלקה הבינלאומית בקבוצת כותרת, במטרה להגביר את החשיפה של לקוחות בישראל בעיקר בתחום ההייטק. מנדל אמרה: "אני שמחה לתרום את הידע הנרחב שלי בשפות שונות כדי להרחיב את הפעילות של כותרת מול התקשורת הבינלאומית, ומצפה לסייע לחברות ישראליות לשפר את העסקים על-ידי חשיפה באמצעי תקשורת כגון L’expansion, El Cronista -El Ambito Financiero".
כתוצאה מהתנודות בדולר האמריקני ומשינויים האחרונים בכלכלה העולמית, תעשיית ההייטק הישראלית החלה להביט מעבר לשוק באמריקה הצפונית על-מנת לקדם מכירות. צמיחת האיחוד האירופאי כגוש סחר מאוחד יצרה הזדמנויות חדשות בשווקים החזקים של ספרד וצרפת. בנוסף, ההסכם החדש של הממשלה הישראלית עם גוש הסחר הגדול בדרום אמריקה, MERCOSUR, יקדם באופן משמעותי יצירת קשרים מסחריים עם המדינות החברות בו: ארגנטינה, ברזיל, פרגוואי ואורגוואי. כחברה היחידה שאינה מצויה באמריקה הלטינית, ברית זו תחשוף חברות ישראליות בפני שווקים בגודל של למעלה מ-263 אנשים ביחד, מחוץ לאוכלוסיות של מדינות שותפות ב-MERCOSUR: בוליביה, צ'ילה, קולומביה, אקוודור ופרו.
קרוליין כהן, מנהלת המחלקה הבינלאומית בכותרת יחסי ציבור, אמרה: "כעת, נוכל לספק ללקוחותינו את הכלים להתאים את אסטרטגיית המיתוג שלהם לאופי התקשורתי הייחודי של מדינות שונות בעולם. הניסיון של רבקה, יחד עם היכרותה את התקשורת הצרפתית והספרדית, יסייע לנו לספק שירותי יחסי ציבור בינלאומיים גמישים, חסכוניים ומכווני הישגים".
במהלך השנתיים האחרונות, הורחבה הפעילות של המחלקה הבינלאומית בקבוצת כותרת על-מנת להציע שירותי יחסי ציבור בינלאומיים מלאים שכוללים קשרי עיתונות ומשקיעים, תמיכה בכנסים ותערוכות, ניהול משברי תקשורת ומיתוג בינלאומי.