|
אוליה מינסקיה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
אוליה מינסקיה (בת 42, נשואה+2) בוגרת תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב בהתמחות בשיווק, מונתה לסמנכ"ל תחום המגזר הרוסי בקבוצת מגזרים המתמחה בתקשורת שיווקית במגזרים רוסי, ערבי, חרדי וצרפתי.
מינסקיה היא בעלת ניסיון מקצועי נרחב בתחום ניהול ותקשורת שיווקית, החלה את דרכה במחלקה הקריאטיבית בקבוצת מגזרים, בהמשך כיהנה בתפקידים ניהוליים במשרדי הפרסום פובלסיס סקטורס ובלין/אדטו/כהן וכן כמנהלת קריאייטיב במשרד פרסום מק'אן אריקסון.
דני פלד מנכ"ל מגזרים: "בעקבות קבלת תקציבים חדשים והתרחבות פעילותה של המחלקה הרוסית, היה זה אך טבעי למנות את מינסקיה לעמוד בראשה. ניסיונה הרב, הידע הייחודי שצברה במהלך עבודתה במגזרים ובמשרדים נוספים והאיכויות שהיא מביאה עמה יתרמו ללא ספק למיצוב המחלקה הרוסית כמובילה בתחומה".
אודות מגזרים
מגזרים הינה חברת תקשורת שיווקית משולבת, העוסקת במתן פתרונות מגוונים במגזרים: רוסי, ערבי, חרדי וצרפתי בישראל. למגזרים סל שירותים רחב הכולל פרסום, תכנון וקניית מדיה, אינטראקטיב, יחסי ציבור ותוכן שיווקי, קידום מכירות והפקת אירועים, קיום מגע ישיר עם הצרכנים בפעילויות שטח, חיבור למובילי דעה ועוד.
יו"ר מגזרים הוא רוני אריאלי והמנכ"ל דני פלד. בין לקוחות החברה: נטויז'ן-013 ברק, HOT, AI BANK, חוגלה קימברלי, דפי זהב, מוטורולה, דובק, אלדן, בסט ביי, בנק אגוד, ישרוטל, מוטורולה ישראל, קבוצת בסט ביי, ACE, אייצ' אנד או, רקיט בנקיזר ועוד.