לרגל הקיץ, משיק המותג קוקה-קולה ZERO ליין קוקטיילים אלכוהוליים. לקראת המהלך, חברה קוקה-קולה ישראל לחברת U.D.V ובאמצעות מומחה האלכוהול שלהם דודי זץ, פיתחו סדרת קוקטיילים חדשניים ומרעננים. הקוקטיילים יושקו בעשרות ברים ברחבי הארץ ובהשקעה של 200,000 שקל.
הקוקטיילים פותחו לאחר פיילוט שנערך במספר מוקדי בילוי בישראל (בערים הגדולות), הקהל הישראלי הגיב בחיוב לטרנד החדש ושמח על היוזמה הקייצית החדשה של המותג קוקה-קולה ZERO.
גלית רוב מנהלת המותג: "לאחר השקתו המוצלחת של קוקה-קולה ZERO בישראל החלטנו להכניסו גם לחיי הלילה, עם קוקטיילים ייחודיים ומעוררי השראה. ברחבי העולם קוקטיילים בשילוב קוקה-קולה ZERO הפכו לטרנד החם, ואנו שמחים בקיץ 2008 להיות חלק מהטרנד העולמי".
קוקה-קולה ZERO הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005 ומאז ועד היום הושק בעשרות מדינות ברחבי העולם ובהן קנדה, אוסטריה, יוון ואוסטרליה. קוקה-קולה ZERO זכה מאז השקתו בפרסים יוקרתיים ברחבי העולם; כך לדוגמא, זכה המשקה בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר" בקטגוריית המשקאות לשנת 2007 בקנדה. כמו כן, קוקה-קולה ZERO זכה במקום השני אחרי Iphone של אפל כ"מוצר החם של שנת 2007" מטעם האתר AOL המדרג את 15 המוצרים הנחשבים ביותר בעולם.