ברוח ספורטיבית ומתוך רצון טוב החליטו בטוטו להעניק את פרס הראשון בו זכו בתחרות מלך הג'ינגל של קול ישראל ושפ"מ(שירות הפרסום הממשלתי), לחייל קרבי.
שרית אריסון, מנהלת השיווק של שפ"מ, שמחה לאתגר ואיתרה את ג'וש וייקוף, חייל בודד מחטיבת הצנחנים החדור במוטיבציה רבה לשרת בצה"ל. ג'וש, שגדל בג'ורג'יה ארצות הברית וסיים שם את לימודי התואר הראשון במדעי המוח, הרגיש שמשהו חסר לו ובגיל 22 החליט לעלות לארץ ולהתנדב לשרת בצנחנים. את חופשותיו מהצבא הוא עושה בקיבוץ נען, בו הוא מתגורר כיום.
תחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ הפכה במהלך השנים האחרונות למסורת בקרב משרדי הפרסום והמפרסמים, ומטרתה לעודד את המצוינות ביצירת תשדירי פרסומות בתחנות הרדיו של קול ישראל.
הזוכים במקומות הראשונים בתחרות נהנים מחופשות יוקרתיות ומפנקות במיטב המלונות, כמו יערות הכרמל, רויאל ביץ', דן ועוד - צ'ופר שללא ספק ריגש והפתיע את הצנחן גו'ש וייקוף.
חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט, מסר: "שמחנו להעניק את הפרס בו זכינו לחייל המשרת בצה"ל ואנו מקווים שהמחווה תשמש דוגמא גם עבור גופים אחרים".
לדברי שרית אריסון: "ההחלטה להעניק את הפרס לחייל קרבי הייתה מרעננת, אנושית ומשמחת והבחירה בג'וש הייתה אך טבעית. זו ההזדמנות להודות לג'וש ולאנשים כמותו ולראות בהם מודל לחיקוי".