|
|
[צילום: יח"צ]
|
|
|
|
[צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת "קניוני ישראל", מקבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ, יוצאת בפעילות שיווקית לקיץ 2008, בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל.
במהלך חופשת הקיץ, יוצאת הרשת בפעילויות תוכן איכותיות, פעילויות תרבות ופנאי וחוויה עשירה לכל המשפחה - ללא תשלום! ביניהן: "קיץ ישראלי" - 60 שנות עצמאות למדינת ישראל, "קיץ ספורטיבי" - משחקים ותחרויות בהשראת האולימפיאדה, "מאחורי הקלעים" - הכרת עולם הבמה והקולנוע שמאחורי הקלעים ועוד.
כמו כן, על-מנת להעניק "ערך מוסף" ללקוחות, הפיקה הרשת במיוחד, למעלה מ-250,000 חוברות "שעשועי קיץ" צבעוניות, הכוללות מגוון שעשועים, דוגמת: תיעוד זיכרונות אישיים לחוויות החופש, מתכונים, משחקים עם חברים, מבוכים, השלמות ציורים, תשבצים ועוד, שיוענקו במתנה למשתתפים ב-5 מפעילויות הקיץ.
הפעילות, תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום צדר - יריב, הכולל: מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, שילוט חוצות, דיוור ישיר לכ-1 מיליון בתי אב, פעילות קד"מ BTL)) ונראות כוללת באמצעות שילוט ומיתוג הקניונים.
בנוסף, כחלק משיפור השירות ללקוחות הרשת, הותקנה בקניוני הרשת, מערכת אינטרנט אלחוטי לרווחת באי הקניון, שניתן להתחבר אליה, באמצעות מחשב נייד ולגלוש בנוחות במרחב הווירטואלי.
משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת "קניוני ישראל" אומר: "פעילות הקיץ, תחזק את המותג הרשתי, ברמת הערכים והתוכן ותעניק "ערך מוסף" ללקוחות הקניונים".
לדבריו: "על-מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יצרה הרשת שפה פרסומית חדשנית, באמצעות "משפחת ישראלי", הכוללת 7 דמויות שעוצבו כמשפחה מצוירת, שיילוו את פעילויות הקיץ השונות ויתמכו בהעברת מסרים חדשניים וממוקדים לקהל הרחב".
רשת "קניוני ישראל" מונה 16 קניונים ברחבי הארץ, ביניהם: גרנד קניון חיפה בשיתוף קבוצת זאבי, הקניון הגדול בפ"ת, קניון רחובות, קניון הדר בירושלים, קניון השרון בנתניה, קניון לב אשדוד, בילו סנטר ועוד.