מסלולי ניהול אסטרטגיה, ניהול לקוחות, יחסי ציבור ודוברות יחלו במועדים האקדמים הרשמיים.
הבצפר- בית הספר לפרסום ושיווק של חברות הפרסום מיישר קו עם המוסדות להשכלה גבוהה בישראל, ומעתה קורס הפלנינג-חשיבה אסטרטגית, וקורס התקציבאות-ניהול לקוחות, יתקיימו במקביל לפתיחת שנת הלימודים האקדמית הנהוגה באוניברסיטאות בישראל.
הרישום למסלולי הלימוד ייעשה באופן שוטף במהלך כל השנה בהתאם לתנאי הקבלה הנהוגים בבצפר.
ורד בטש מנהלת הבצפר: "מאחר והבצפר רואה עצמו כמוביל בתחום מסלולי הלימוד של עולם הפרסום והשיווק, וכמוביל בתחום ההכשרה הקריאטיבית למקצועות הפרסום, החלטנו להקל על הסטודנטים שרוצים להירשם במקביל למספר מוסדות אקדמיים באותה עת, כדי שיוכלו לנתב את עתידם ביתר קלות".
הבצפר- הוקם על ידי איגוד חברות הפרסום בשיתוף כל מדרשי הפרסום החברים בו. האיגוד פועל למען העלאת הרמה המקצועית וחיזוק מעמדם של משרדי הפרסום בישראל.
באיגוד חברים 60 משרדי הפרסום המובילים בישראל, המרכזים כ-80 אחוזים מהיקף פעילות הפרסום בארץ. האיגוד מקיים שורה של פעילויות המתבצעות על ידי חברי ההנהלה, המנכ"ל, היו"ר וחברים נוספים בתחום הייצוגי, המקצועי והמשפטי, כמו כן מתקיים קשר הדוק עם איגוד הפרסום האירופי EACA לצורך עדכונים והחלפת מידע.