רשת מועדוני הכושר והספא, הולמס פלייס, יוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בתוכנת המסרים המיידיים "מסנג'ר". הקמפיין, באמצעות משרד האינטראקטיב CAN, יעלה במסנג'ר השבוע ויימשך שבועיים.
הקמפיין פונה לבני 40-21 ועושה שימוש ביתרונות המסנג'ר בהתמקדות בקהל יעד מפולח. הקמפיין הינו ייחודי למסנג'ר בלבד ועושה לראשונה שימוש גם בעולם התוכן של תוכנת המסרים הבנוי על מושג החברים וקלות ההתקשרות. בקמפיין יעשה שימוש במסר ראשי מוביל מעולם תוכן זה, המוצג בשני אופנים: "יותר חברים = יותר כיף", "נהנים עם החברים, אפילו יותר".
לצורך פעילות הקמפיין בנתה הולמס פלייס מיני סייט אינטראקטיבי אליו מופנים המשתמשים במסנג'ר, אשר מעודד את המשתמשים לשלוח "קריצה" לחבריהם ולהזמין אותם להצטרף במשותף למועדוני הולמס פלייס ולהמשיך את חווית ה"ביחד" של האינטרנט גם בחיים האמיתיים.
במסגרת הקמפיין מוצעת גם הטבה מיוחדת למצטרפים במהלכו: חברי המסנג'ר שיצטרפו עם שני חברים נוספים יוכלו ליהנות מחודש מנוי במתנה לכל אחד מהם.
מר ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס: "תפיסת העולם של הרשת, על פיה עלינו להפיק את המרב מהחיים, באה לידי ביטוי בהתנהלות היומיומית של משתמשי המסנג'ר. המסנג'ר מהווה עבור המשתמשים בו עולם של חברים, שם החברים נפגשים, מדברים וחולקים חוויות, ממש כפי שקורה במועדוני הרשת, ולכן החיבור לעולם התוכן הזה הוא טבעי בעבורנו. כמו-כן, הבחירה להשתמש במסנג'ר כפלטפורמה פרסומית נובעת גם מעצם היותה מדיה פרסומית זולה וזמינה, ובעלת יתרונות ניכרים באפשרות פילוח קהל היעד".
רשת הולמס פלייס הינה רשת מועדוני הכושר והספא היוקרתית והמצליחה בישראל. תחת המותג "הולמס פלייס" פועלים כיום 63 סניפים ברחבי הארץ והעולם: בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. בישראל פועלים 17 סניפים של רשת הולמס פלייס עם כ-68,000 מנויים.