חברת GTV, יצרנית מותג הטיפוח STYLE AROMATHERAPY, משיקה בימים אלו אתר אינטרנט בינלאומי באנגלית בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקלים, כצעד ראשון בכניסתה לשווקים בינלאומיים.
אתר האינטרנט החדש, יתמוך פרסומית, תדמיתית ובעתיד גם מכירתית במותג בארץ ובחו"ל ויושק בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יושק האתר הבינלאומי ובשלב השני יושק האתר בעברית.
האתר מתאר את הקונספט הבינלאומי של המותג ומפרט את מרכזיותה של ישראל בתחום השמנים הטבעיים והארומתרפיים, תוך תיאור אופיו של המקום כמקבץ חוכמה וידע אתניים מכל העולם. המותג עושה שימוש חדשני בסיפור היסטורי זה.
כתובת האתר:
www.stylearomatherapy.com.
נדב הררי, מנכ"ל ובעלים של חברת GTV: "מטרת השקת האתר היא מיצוב המותג סטייל ארומתרפי כמותג חדשני ובינלאומי לצד יצירת קשר ישיר עם ולקהל לקוחותינו וללמוד על צרכיו ורצונותיו המגוונים. כמה חודשים בלבד לאחר השקה מוצלחת של המותג בישראל, אנו עושים את צעדנו הראשונים בכניסה לשווקים הבינלאומיים ומאמינים כי נוכל לבסס את המותג סטייל ארומתרפי גם בחו"ל, כמותג שיער, גוף ופנים חדשני ומוביל מעולם הקוסמטיקה הטבעית, לצד תפיסת בעלות על עולם הארומתרפיה הטבעית".
את חדירת המותג לשווקים הזרים, יוביל בני רבן, המשמש כדירקטור לשיווק בינלאומי בחברת GTV. לבני רבן ניסיון שיווקי בינלאומי עשיר, ובין היתר, כיהן 6 שנים כמנכ"ל חברת מעבדות ים המלח, בעלת המותג "אהבה". במסגרת תפקידו זה היה אחראי על פיתוח השווקים הבינלאומיים למותג. בני רבן יהיה אחראי על התכנון האסטרטגי הבינלאומי וביישום החדירה לשווקים הנבחרים.
STYLE AROMATHERAPY
מוצרי טיפוח, המהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הטבעית. המותג הינו פיתוח טכנולוגי חדשני של מומחים בקוסמטיקה הטבעית, שמאחוריהם ניסיון עתיר שנים בשרות חברות קוסמטיקה עילית ומופץ על-ידי חברת גורי מוצרי צריכה. עם השקת הסדרות החדשות, החברה מציגה קונספט חדשני ופיתוח בינלאומי חדש - Naa - Natural Anti Aging - אנטי אייג'ינג טבעי הרשום כסמל מסחרי (Trade Mark) של החברה.