|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

להיות ישראלי זה לתת

- הודעה מטעם ארגון לתת
15/09/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: תמר שטרן  |    |  בן חורין + אלכסנדרוביץ - אסטרטגיה יישומית ותקשורת

מבצע "לתת באהבה" של ארגון "לתת" בשיתוף הקרן לידידות יוצא, מדובר במבצע גיוס התרומות הגדול ביותר שנערך בארגון. מטרת המבצע היא לאסוף למעלה מ-200,000 ארוחות בעלות כוללת של מעל 10 מיליון שקלים. השקת המבצע תיחנך בערב שידורים מיוחד, שייערך ב-22.9 בערוץ 2, ויימשך במבצע ארצי של איסוף וחלוקת מזון ברשת "שופרסל" בין התאריכים 22-26 בספטמבר. המבצע נערך בשיתוף ynet, גל"צ, שידורי קשת, בנק הפועלים, orange, אסם, שופרסל, ותנובה.

מבחינה תקשורתית כולל הקמפיין הירתמות מערכתית ואתר מיוחד ב-ynet, קמפיין תשדירים בגל"צ במסגרת מבצע איסוף המזון הארצי, ואירוע השיא - ערב שידורים מיוחד בערוץ 2, שידורי קשת.

החברות השותפות האסטרטגיות בקמפיין מלוות את ארגון לתת מזה מספר שנים, כאשר כל אחת מהחברות תתרום שווי של מיליון שקלים לפחות: בנק הפועלים יתרום מיליון שקלים זו השנה הרביעית ברציפות; orange תתרום תרומה כספית ותעמיד כ-1,000 טלפנים ומוקד טלפוני בשווי מיליון שקלים לפחות, זו השנה החמישית; אסם תתרום מוצרים בשווי מיליון וחצי שקלים, וזאת בנוסף לתרומת מוצרים 4.5 מיליון שקלים באופן שוטף; שופרסל תתרום מוצרים ותעמיד את פלטפורמת הסניפים בכל הארץ למבצע איסוף מזון זו השנה החמישית ברציפות ואילו תנובה תתרום מוצרים בשווי מיליון שקלים.

על הקמפיין הפרסומי אמון משרד שלמור אבנון עמיחי y&r, שמלווה את ארגון לתת בהתנדבות מזה 6 שנים. פעילות השטח שמובילה את הקמפיין היא מבצע "מחפש אוכל", במסגרתו ייתלו מתנדבי ארגון לתת מאות אלפי מודעות במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבעיית המחסור במזון. מדובר בקמפיין גרילה, שהינו המשכו של קמפיין "הדמויות" משנה שעברה "מיליון אנשים רעבים בשקט". כך, עולה הקמפיין שלב נוסף, כאשר דמויות לתת ועליהן הכיתוב "מחפש אוכל" מופיעות כחלק מתוכניות טלוויזיה שונות בערוץ 2. מדובר בדרך חדשנית ויצירתית בקידום שידור טלוויזיוני, ובפתרון פורץ דרך וחדשני של קשת ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לעורר סקרנות בקרב הצופים, שכן לא ברור מה מטרת הופעת הדמות, בעיקר כאשר לא ניתנת ל התייחסות מצד מנחי התוכניות השונות.

גדעון עמיחי מסר כי: פעילות גרילה היא בדיוק הדרך להגיע ולגעת באלפי אנשים בדרך מפתיעה וייחודית, כזו שתגרום להם לזכור ולהיות מעורבים הרבה יותר מהעבר. גם עצרת השטח בכיכר רבין בשנה שעברה הוכיחה שפעילות גרילה מסוגלת לייצר תוצאות מדהימות. חברת אידיאולוג'יק מלווה את הקמפיין בתחום האינטראקטיב ומשרד בן חורין+אלכסנדרוביץ' בתחום הייעוץ התקשורתי.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת אמר כי: "מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות למצב החמור של העוני ולתופעת אי הביטחון התזונתי בישראל, השנה חשוב לנו לגרום לכל אחד להבין שזוהי חובתנו האזרחית, לסייע ולתת, על מנת שכולם יוכלו לחגוג את החג בכבוד. אנו מאותגרים להיות יצירתיים ופורצי דרך, על מנת להסב את הקש הציבורי לעובדה שעדיין יש רבים אשר אין להם את היכולת לרכוש ארוחה בסיסית.

לתרומת 10 שקלים שלחו את המילה "לתת" למספר 2255 או התקשרו 054-4001717 לתרומת ארוחת חג, להתנדבות התקשרו: 1-700-50-40-33. אתר המבצע www.ynet.co.il/latet. תודה. להיות ישראל זה לתת.

תאריך:  15/09/2008   |   עודכן:  15/09/2008
תמר שטרן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עשר שנים בעשרה ימים - Ten Years Younger - עונה חדשה!
15/09/2008  |  דביר בר  |   הודעות כלליות
מכירה מספר 10 של מונטיפיורי מכירות פומביות, תתקיים ביום רביעי, 24.09.08, בשעה 20:00, במלון דן, רח' הירקון 99, תל אביב.
אם בעבר יכולנו לראות את התמונות הביתיות רק לאחר שהדפסנו אותן בחנות הצילום, הרי שכיום בוחרים רוב האנשים לצלם במצלמות דיגיטליות ולחסוך לעצמם את הטרחה של הזמנת התמונות והסידור שלהן באלבום. כתוצאה מכך, לכולנו יש מאגרי תמונות במחשב ובלי תמונה אחת להראות לסבא וסבתא.. בשביל זה בדיוק אנו מציעים ללקוחות דואר ישראל את השירות החדש PHOTOPOST.
15/09/2008  |  ריקי שמיר  |   הודעות כלליות
יום ב', 15 בספטמבר 2008, ספטרוטק הישראלית, המתמחה בפיתוח מוצרי מיגון וניהול ציי רכב, חתמה על הסכם OEM עם חברת European DataCom הבלגית. במסגרת ההסכם, בשלב הראשון, ישווקו מערכות מיגון רכבים וניהול ציי רכב, שפותחו בספטרוטק, בשוק המקומי בבלגיה הולנד ולוכסמבורג ובשלב שני גם בשוק הספרדי. היקף העסקה בשלב הראשון 200 אלף דולר והיא צפויה להגיע ל-2 מיליון דולר בשנה השנייה.
חברת סקר גרופ בע"מ, המתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים, שיווק והקמת מערכות מדיה ומיסוך מתקדמות, חתמה הסכם שת"פ עם Think Big, זכיינית הפרסום באתר החרמון.
15/09/2008  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il