הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R, בתקציב כולל של 350,000 דולר, יכלול סרטון טלוויזיה שיעלה לאחר ראש השנה, פוסטרים בנקודות המכירה ויחסי ציבור.
את הקמפיין למשקפי המולטיפוקל, יוביל זו העונה השנייה אלדד אמיר, השייט האולימפי לשעבר, עם המסר - משקפי מולטיפוקל עם מסגרת אופנתית ב-999 שקלים בלבד.
בסרטון הפרסום נראה הדוגמן אלדד אמיר (שייט הנבחרת האולימפית לשעבר) מחליף שני זוגות משקפיים (לרחוק ולקרוב) לקול קריאת הקריין טלוויזיה/ספר, (על משקל משחק הילדים ים-יבשה) ככל שהקצב גובר, השחקן נהיה מתוסכל יותר. עד שלבסוף נמצא הפתרון - זוג משקפיים עם עדשות המולטיפוקל הרב-מוקדיות המאפשרות ראייה גם לקרוב וגם לרחוק.
מנכ"ל אופטיקנה, מאיר רסין: "לאור הצלחת הקמפיין הקודם של המולטיפוקל עם אלדד אמיר, אשר המחיש את יתרונות העדשה החלטנו לעלות שוב בקמפיין. הקמפיין הפעם יחדד את המסר ויביא הצעת מכר אטרקטיבית במיוחד לרגל חגיגות ה-20 שנה לרשת - משקפי מולטיפוקל עם מסגרת אופנתית בשווי 3,500 שקלים רק ב-999 שקלים".
עוד מוסיף רסין כי "אלדד אמיר כספורטאי לשעבר ואיש עסקים בהווה, מביא את ערכי המותג של גבר מצליח אשר מרכיב משקפי ראייה אופנתיים, אשר משפרים את איכות חייו החל מגיל 40".
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי Y&R;
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי;
סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן;
ראש צוות קריאייטיב: יריב טוויג;
ארט דירקטור: אסף קובו;
קופירייטר: אייל פדן;
סופרווייזר: דנה קוגן;
תקציבאי: אלון סגל.