|
אורן ציבלין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
במסגרת שיתוף הפעולה, 60 ספרי הילדים הנמכרים ביותר בכל הזמנים, ביניהם דירה להשכיר, מיץ פטל, איה פלוטו, הכינה נחמה, כספיון, שמוליקיפוד ושאר הקלאסיקות, במחיר חסר תקדים: 3 ספרים ב-60 במקום ב-180 שקלים בממוצע כ-66% הנחה.
את המהלך יגבה קמפיין מאסיבי, הכולל טלוויזיה, אינטרנט ופעילות שטח בסניפי סטימצקי ובקניונים. שיתוף הפעולה ורכישת המדיה בוצעה באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת אדלר חומסקי. היקף התקציב המדווח: 2.7 מיליון שקלים.
אורן ציבלין, מנכ"ל ובעלים של ציבלין תקשורת צעירים: "מדובר בחיבור מקסים בין החטיף הראשון והאהוב ביותר של הילדים, לבין עולם הספרים והקריאה, שגם בו בחרנו בקפידה את הספרים הראשונים האהובים ביותר בכל הזמנים. הרשימה האקלטית של ספרי במבה שנבחרו, מחברת בקלות שלושה דורות של ישראלים, ממש כמו שבמבה, המיוצרת מאז 1963, יכולה לחבר ביניהם. במבה יאפשר לכל משפחה לצרף לספרייה הביתית ספרים שממש מומלץ לגדול איתם, במחיר הזול ביותר שהספרים האלה הוצעו אי פעם".