בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
שמרת הזורע משיקה אתר אינטרנט בשפה הרוסית
|
- הודעה מטעם שמרת הזורע
מאת:
גילה הלל | | אלדר תקשורת
|
רשת הרהיטים ועיצוב הבית שמרת הזורע, משקיעה 450,000 שקלים בהשקת אתר אינטרנט בשפה הרוסית ובקמפיין טלוויזיה ברוסית. לצורך כך, הקימה החברה חטיבה מיוחדת למגזר הרוסי, שעוסק באופיו התרבותי והאישי של המגזר. לצורך השקת האתר ותכנון קמפיין הטלוויזיה, ערכו בשמרת הזורע בדיקות מקיפות ומחקרי שוק שונים, בהם התברר, בין השאר, כי הגולש דובר הרוסית שונה מהגולש הישראלי בתכנים שהוא צורך ובעיקר בצורת הגלישה מהרגע שהוא מתחבר לרשת. הוא יעדיף לבקר באתרים בשפה הרוסית. מסקרים מתברר כי יוצאי חבר העמים, גם אם הם דוברים עברית מושלמת, מעדיפים לגלוש לאתרים בשפה רוסית. הם מעדיפים לכתוב בפורומים ברוסית, לנהל בלוגים ברוסית ולשוחח בצ'טים עם דוברי רוסית אחרים. תדירות הגלישה גבוהה יותר והאינטרנט ככלי תקשורת מספק תכנים חשובים ומידע בשפה הרוסית, לצורך הקמת האתר, בדקו בשמרת הזורע קבוצות מיקוד שונות, בהן שוחחו עם אנשים דוברי רוסית, עולים חדשים וותיקים והתדיינו עם אנשי מקצוע המחוברים למדיה ולענף הרהיטים. לדברי יונת מזן-עצמון, מנהלת השיווק והפיתוח של שמרת הזורע "ברור היה לנו שיש לערוך התאמות בין הערכים של חברת שמרת הזורע לציבור דוברי הרוסית. ערכי האיכות והעיצוב לצד הוותק. שמרת הזורע מחברת את ההיבטים הפונקציונאליים ברהיט כגון הנדסת האנוש, איכות החומרים וחלל המגורים להיבטים של עיצוב, סגנון חיים, מתוך שאיפה ליצור נוחות פיזית ונוחות מנטאלית, הרמוניה והרגשת בית ולכן הסלוגן שנבחר לקמפיין הטלוויזיה ולאתר האינטרנט הוא: оздана для уюта. Мебель Шомрат AЗореа. נוחות וחמימות (UYT) - רהיטי שמרת הזורע. עלות הקמפיין הטלוויזיוני: 200,000 שקלים והוא יימשך 21 יום בין התאריכים 31.12-10.12 בערוץ 9. לאתר החברה: www.shw.co.il.
|
תאריך:
|
14/12/2008
|
|
|
עודכן:
|
14/12/2008
|
|
גילה הלל
|
|
כיל העניקה לאלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, תרומה מיוחדת נוספת בסך מיליון שקלים להקמת שלב ב' בפרויקט "בית לחיים" למתבגרים האוטיסטים בבאר שבע, זאת בהמשך להירתמות כיל והחברה לישראל להקמת הבית. עד היום, כולל תרומה זו, הסתכמה תרומת כיל והחברה לישראל לפרויקט "בית לחיים" בכ-9 מיליון שקלים. התרומה הנוספת בסך מיליון שקלים, הוענקה על-ידי ניר גלעד יו"ר כיל ומנכ"ל החברה לישראל, ועקיבא מוזס מנכ"ל כיל, ביום שישי האחרון באירוע ההתרמה השנתי של עמותת אלו"ט.
|
|
|
אלדד תמיר מנכ"ל תמיר פישמן ושות' הודיע היום על מינויו של אילן ינושבסקי לתפקיד מנכ"ל תמיר פישמן קרן הון סיכון במקביל לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
|
|
|
חברת בני פאוזי שמשום, אשר משיקה בימים אלה את משקה האנרגיה BLU, חתמה עם חברת דובק, הסכם הפצת משקאות אנרגיה לשוק הפיצוציות ושוק חנויות הנוחות של רשתות תחנות דלק.
|
|
|
מיטל בר זוהר (32, נשואה +2), מונתה להיות המנהלת של מחלקת שירות הלקוחות ברשת מטבחי DO IT. במסגרת תפקידה החדש תעסוק בר זוהר בניהול, פיתוח והרחבת המחלקה.
|
|
|
חברת ESET, המובילה התחום ההגנה הפרואקטיבית, הכריזה היום על השקת גרסת הבטא לסורק וירוסים מקוון. הסורק המקוון של ESET הוא כלי חינמי המאפשר למשתמשים לסרוק ולנקות את המחשב ללא צורך בהתקנה של תוכנת אנטי וירוס על המחשב. בסורק החדש הוכנסו מאפיינים חדשים הכוללים תמיכת דפדפן משופרת, סריקת יעדים במחשב על-פי בחירה, מנוע אנטי Rootkit ויכולת להכניס להסגר כל קובץ נגוע שנמצא. לסורק החדש עוצב ממשק משתמש חדש והוא תומך בפלטפורמת 64 ביט.
|
|
|
|