רשת טבע קסטל משיקה בימים אלה מועדון לקוחות ייחודי לקהל לקוחותיה. בעקבות המהלך צופה החברה גידול במכירות הנאמד בכ-25%, בעיקר בתחום המוצרים האורגניים, אשר נמצא במגמת עליה כוללת בחודשים האחרונים.
המועדון, מפולח על-פי חטיבות הרשת ופונה לקהלי יעד שונים, בעלי צרכים שונים, אשר כולם נמנים על האוכלוסייה שוחרת הבריאות: המועדון הראשון מיועד ללקוחות סניפי הסופרמרקטים הטבעיים והאורגניים טבע קסטל נטורל מרקט, אשר ייהנו מהטבות בלעדיות וממבצעים ייחודים המיועדים לחברי המועדון בלבד; בנוסף, מושקים מועדון לקבוצות הספורט ואיגודי הספורט השונים בארץ, דוגמת קבוצות טריאתלון, ריצה ואופניים ומועדון ספורט אולימפי, המיועד ספורטאים אולימפיים, מקצועיים וספורטאים מצטיינים המייצגים את ישראל בתחרויות בעולם ועוד - חברי שני המועדונים הללו יזכו להטבות של ממש ולהנחות גורפות ברכישת כל תוספי התזונה השונים והבלעדיים לרשת, ובהנחות בלעדיות על כל רכישותיהם בסניפי הרשת.
המהלך החדש יכלול גם דיוור ישיר של מידע על מגמות וחידושים בתחום המזון האורגני ותוספי התזונה, הודעות לגבי מבצעים ייחודיים, והצעות למבצעים עם גופים נוספים, דוגמת שיתוף פעולה עם רשת מכוני הכושר גרייט שייפ, במסגרתו ייהנו החברים מאימון אישי והנחה משמעותית ברכישת מנוי למכון.
גיוס החברים למועדון הלקוחות הינו חלק ממהלך שיווקי כולל של החברה להגברת המודעות ליתרונות המזון האורגני ותוספי התזונה ולמיצוב המותג טבע קסטל בקרב הצרכנים.
כפיר נחום, מנכ"ל ובעלים של רשת טבע קסטל: "השקענו מאמצים רבים באפיון המועדונים השונים ובבניית תכנים ומבצעים התואמים לצרכיהם, וזאת במטרה לחזק ולהעמיק את הקשר עם מעגל הלקוחות הקבוע שלנו והגברת נאמנותו למותג, תוך שימת דגש על נושא המבחר והשירות, המהווים נדבכים מרכזיים במדיניות שלנו".
אודות טבע קסטל:
רשת טבע קסטל נוסדה בשנת 1999 על-ידי בעלי ומנכ"ל הרשת כפיר נחום. סניפי הרשת פועלים תחת שני קונספטים שונים: רשת הסופרמרקטים הטבעיים והאורגניים טבע קסטל נטורל מרקט ורשת החנויות המקצועיות המתמחה בויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה טבע קסטל ויטמין סטור.
לרשת טבע קסטל 12 סניפים הפרושים באזור המרכז והשרון במיקומי "פריים לוקיישן", מתוכם חמישה סניפי סופרמרקט טבע קסטל נטורל מרקט למוצרים טבעיים ואורגניים בקונספט חדשני וייחודי.
במהלך השנתיים הקרובות מתעתדת הרשת לפתוח כ-8-10 סניפים נוספים במיקומים מרכזיים, המאפיינים את סניפי הרשת הקיימים כיום.