וולוו עולה בקמפיין המשך לרכב הפנאי שטח החדש שלה: VOLVO XC60, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. עלות הקמפיין כ-500,000 שקלים.
הסלוגן המוביל את הקמפיין: "גם בעיתונות השארנו עשן למתחרים". כשבויז'ואל נראה עשן היוצא מהאגזוז האחורי של הרכב שבתוכו מגולגל עיתון. הקמפיין בא להדגיש שה-VOLVO XC60 החדש עולה על מתחריו באופן ברור וההוכחה לכך הם מבחני דרכים שפורסמו בעיתונות. בקמפיין ישולבו ציטוטים ממבחני דרכים שנערכו לרכב בכלי התקשורת.
הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית ובאינטרנט למשך כשבועיים.
רכב הפנאי שטח החדש VOLVO XC60:
הרכב הבטוח ביותר שוולוו ייצרה אי-פעם ואחד הדגמים המרתקים והמסקרנים ממותג הרכב השבדי. הג'יפ הספורטיבי שעוצב להפליא תחת ניצוחו של סטיב מאטין, הגיע לישראל בשני דגמי מנוע - בנזין ודיזל. דגם הבנזין בעל מנוע עוצמתי, החזק ביותר בקטגוריה, בנפח 3000 סמ"ק ומגדש טורבו T6, המייצר הספק של 285 כ"ס AWD, דגם הדיזל בנפח מנוע 2400 סמ"ק, עם הספק של 185 כ"ס טורבו דיזל AWD.