בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
ד"ר קרבלניק חתמה הסכם הפצה בלעדי עם טעם-טבע אלטמן
|
- הודעה מטעם ד"ר קרבלניק מוצרי טיפוח
מאת:
סיגל טפר | | יחסי ציבור
|
|
ד"ר קלרה קרבלניק [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת טריט ליין, המפתחת את סדרת מוצרי הקוסמטיקה הרפואית הישראלית תחת השם ד"ר קרבלניק ובפיקוחה הצמוד, חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת טעם-טבע אלטמן. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, תפיץ טעם-טבע אלטמן את סדרת מוצרי הטיפוח הרפואי של ד"ר קרבלניק באופן בלעדי בכ-70 נקודות מכירה של בתי טבע ובתי מרקחת. סדרת הטיפוח הרפואי של ד"ר קרבלניק הושקה לפני כשנה על-ידי ד"ר קרבלניק, מומחית לרפואת עור למעלה מ-30 שנה. הסדרה כוללת 16 מוצרי טיפוח לכל סוגי העור, כדוגמת: קרם פנים, קרם גוף, פילינג, קרם עיניים, מסיכה טיפולית, קרם הגנה מפני השמש ועוד. מוצרי הסדרה מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ובאישור משרד הבריאות הישראלי. התכשירים בעלי סגולות אנטי דלקתיות ואנטי אייג'ינג, ולא נוסו על בעלי חיים. לדברי ד"ר קלרה קרבלניק: "לטעם-טבע אלטמן מערך הפצה מיומן ובולטות גבוהה עם מותגיה השונים בבתי טבע. ההסכם שנחתם עימה יסייע בהפצת סדרת מוצרי הטיפוח שבבעלותי לנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ וכן לנראות המותג בנקודות המכירה". חברת טעם-טבע אלטמן מובילה בתחום תוספי תזונה וויטמינים בישראל. הקטגוריות העיקריות בהן החברה פעילה ומובילה את השוק הם: כאבי המפרקים עם המותג מגה גלופלקס, אומגה 3 עם המותג אלספה, מוצרי החורף עם המותג פרוטק ועוד.
|
תאריך:
|
16/06/2009
|
|
|
עודכן:
|
17/06/2009
|
|
סיגל טפר
|
|
עמותת התיירות תל אביב יפו יוצאת הקיץ עם PASS CITY, חוברת הנחות למגוון מקומות בילוי, מוזיאונים, מופעי בידור והצגות ועוד, המיועדת לתיירים שיבקרו בעיר בקיץ.
|
|
|
המכון לקידום החירש, בשיתוף מחלקת הגיוס של מוטורולה, קיים לאחרונה סדנה מיוחדת עבור אנשים עם מוגבלויות שמיעה, להכשרתם בתהליך חיפוש העבודה. הסדנה, אשר כללה 10 משתתפים, נערכה על-פני חמישה מפגשים, והועברה בסיוע תמלול, המוצג על מקרן ובליווי תרגום לשפת הסימנים.
|
|
|
השבוע הסתיימה שנת פעילות נוספת, שישית במספר, של תוכנית האוצרות של אינטל, בשיתוף עם דן חמיצר, בה לקחו חלק כ-10,000 תלמידים מבתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים מרחבי הארץ. בטקס הסיום השתתפו כ-350 תלמידים שהעפילו לשלב הגמר באוצרות הבטיחות, אוצרות הסביבה ואוצרות המדעים.
|
|
|
רשת ארקפה, התקינה ב-25 סניפי הרשת בישראל, מסכי וידאו, כחלק מפתרון מדיה דיגיטלית, שישמש לקידום המכירות והמודעות למוצרים ולמבצעים שוטפים ברשת. הפתרון יותקן גם בחמישה סניפים נוספים שמתעתדת הרשת לפתוח במהלך 2009. היקף העסקה, שנחתם עם חברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים חכמים לבתי עסק, מוערך בכחצי מיליון שקלים. המסכים הייחודים עוצבו בהתאם לקווי המותג של ארקפה.
|
|
|
רשת דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, ממשיכה בתהליך ההתרחבות ופותחת סניף חדש בעיר אשדוד, בהשקעה מדוחת של כ-800,000 שקלים.
|
|
|
|