ביום שלישי העלתה חברת MEGA MEDIA, קיר חוצות חדש בתל אביב, ברחוב דיזינגוף 3. הקיר ממוקם בצומת הרחובות אבן גבירול דיזינגוף. השלט שיעלה ממוקם על-גבי בניין שעובר שיפוץ ובנייה. המראה החדש של הבניין ילווה את תושבי העיר ועוברי האורח בשנה הקרובה.
הזיכיון לשלט הפרסום הענק ניתן לחברת MEGA MEDIA - פרסום חוצות, עלות הזיכיון לשנה 250,000 שקלים.
שלט הפרסום שהוצב מכסה את כל הבניין בחלק שפונה לאבן גבירול דיזינגוף. השלט חשוף לכל הבאים לרחוב דיזינגוף מכיוון רחוב קפלן ואבן גבירול. כל העוברים באזור מכל כיוון יחשפו לפרסום שיוצב על הקיר. יתרון נוסף ומשמעותי של קיר הפרסום הוא הקרבה להיכל התרבות, הבימה, דיזינגוף סנטר.
הלקוח הראשון שעלה על הקיר הוא המותג המוביל במוצרי חשמל ביתיים - בוש (BOSCH), המציג סדרה חדשה של מוצרי בישול ואפייה אובססיביים לשלמות. הסדרה החדשה מאובזרת במגוון חידושים טכנולוגיים המבטיחים תוצאות מושלמות. תנורים עם מערכת הזרמת אוויר חם תלת מיימדית המבטיחה אפייה אחידה ב-100%. קולטי אדים עם טכנולוגיית יניקה חדשה לפעולה חזקה ושקטה במיוחד. כיריים חשמליות עם מערכת בקרת רתיחה אוטומטית למניעת גלישת נוזלים. כך נראית אובססיה לשלמות...
לדברי מנכ"ל MEGA MEDIA, דני מולדבסקי, החברה ממשיכה באסטרטגיה של מתן יכולת למפרסם לחזק את המותג שלו ברוב הערים הגדולות בישראל. בהצבת שלט הפרסום החדש הפריסה שלנו מגיעה לשבע ערים: תל אביב, חיפה, ראשון לציון, אשדוד, ירושלים, נתניה, גבעתיים, ובקרוב תהיה השקה של קיר נוסף במרכז.
עוד מוסיף מולדבסקי, כי בתחילת השנה הייתה האטה ברורה בפרסום תדמיתי מצד הלקוחות, אנחנו רואים שהמפרסמים בוחרים לחזור למדיה התדמיתית, מאחר והם מבינים שחובה עליהם לשמור על תדמית המותג שלהם מול המתחרים.
מדובר במיקום אסטרטגי ביותר עבור המפרסם, מאחר וצומת זו ניחנת בנפח תנועה מהגבוהים בתל אביב. מי שמכיר את האזור מודע לכמות הנוסעים והולכי הרגל העוברים שם מדי יום.