חברת סרגטה - פיתוח תוכנה, מכריזה על תחרות הריאליטי הראשונה מסוגה באינטרנט - exit'09, במסגרתה יוכלו אנשים להציע רעיון מקורי לסטארט-אפ אינטרנטי, כאשר לשני הפיינליסטים יועמד צוות הקמה ופיתוח שיפעל למימוש המיזם. מבין השניים ייבחר זוכה שעשוי לקבל 100,000 דולר לקידום הסטארט-אפ שלו, ובנוסף ציוד חומרה ותוכנה וסיוע עסקי מנותני החסות לתחרות, לצד פרסים נוספים בשווי כספי רב.
התחרות תחל ביום ראשון, 19.7.09 ותמשך 4 שבועות. המעוניינים להשתתף בתחרות, ייכנסו לאתרwww.exit2009.com ויעלו סרטון באורך של עד 60 שניות ובו יציגו את הרעיון. בכל שבוע יבחר הקהל את הפייבוריט שלו דרך אתר האינטרנט, ובסוף תהליך חצי גמר וגמר, שיתקיים ב-13 בספטמבר, ייבחר הזוכה.
לדברי צביקה קליינמן, מנכ"ל סרגטה: "המטרה של התחרות היא לאפשר לכל אדם בעל רעיון מקורי למיזם אינטרנטי להגשים את החלום ולהקים סטארט-אפ. בזכות תחרות מסוג זה, אנו מאמינים כי נוכל למצוא מבין כל ההמון את ההמצאה המבריקה הבאה. בתקופה שבה הריאליטי נכנס לכל בית בישראל, מצאנו לנכון לעשות שימוש באותו הפורמט גם באינטרנט ולתת במה לכל אחת ואחד שרוצים לפרוץ קדימה עם הרעיון. תהליך ההקמה הראשוני של סטארטאפ הוא מרתק ומכיל התחבטויות וריגושים רבים - הפעם תהיה לקהל הזדמנות לראות זאת מקרוב".
לצד בחירת הקהל יבחן את המיזמים פאנל שופטים מחברות מובילות בתעשיה, ביניהם: KPMG, משרד הפטנטים לוצאטו את לוצאטו, IBM, Google, TheMarker, נענע10 וחברת סרגטה.
בין הגופים הנותנים חסות לתחרות הראשונה מסוגה בעולם: דה מרקר, נענע10, לוצאטו ולוצאטו, KPMG, IBM, nascent, גוגל, סאן מיקרוסיסטמס, אינטל ועוד.