חברת האופנה קרוקר בחרה בפרסום אליקים הרמן&נהרדעא כמי שיוביל את תהליך המיתוג והפרסום של החברה. היקף התקציב עומד על כשישה מיליון שקלים בשנה.
לאחר בדיקה שערכה רשת האופנה קרוקר הוחלט כי משרד הפרסום אליקים הרמן&נהרדעא הוא המתאים ביותר עבורה להובלת מהלך מיתוגי ופרסומי בתחום האופנה והלייף סטייל.
אתי לוי, בעלת החברה: תחילה חיפשנו לבנות צוות מקצועי המתמחה בתחומו אך לאחר בדיקה מעמיקה הוחלט לבחור במשרד פרסום שמתמחה באופנה ולייף סטייל עם ניסיון רב בתחום.
דני אליקים, מנכ"ל משרד הפרסום: "אתי לוי מנכ"ל ובעלת חברת קרוקר היא אדם עם אנרגיות מדהימות. ברגע שהיא נחשפה לחומרים, החיבור היה מיידי. היה חשוב לנו לשמור על שפה נקייה, קלאסית ומינימליסטית שתתאים לקונספט ולייצר סיטואציות טבעיות ובסיסיות הלקוחות מאחורי הקלעים של היומיום של כל אחד מאיתנו".
באחרונה החליטה קרוקר להפסיק את ההתקשרות עם New מדיה ולעבור לאליקים הרמן&נהרדעא. משרד יחסי הציבור אמן ויינר ישאר לעונה נוספת ויטפל באסטרטגיה התקשורתית מול גופי המדיה השונים.
קרוקר אינטרנשיונל עוסקת מזה כ-25 שנה בעיצוב ושיווק אופנה לצעירים וצעירות, מוצרי החברה הם מוצרים באיכות וברמה מן הגבוהים בעולם וללא פשרות. המיוצרים אצל מיטב היצרנים בחו"ל: הבדים מגיעים ממיטב היצרנים ביפן ואיטליה. כביסת בדי הג'ינס לפי הגזרה והתפירה מבוצעים במכבסה באיטליה הנחשבת לטובה מסוגה בעולם על-ידי ציירים ואמנים אמיתיים.
קרוקר ישראל,משווקת את מוצריה ב-31 סניפי הרשת, הנמצאים בפריסה ארצית, בחמישה סניפים נוספים בחו"ל ובכ-80 חנויות מובחרות בארץ.