היענות חסרת תקדים של סוכני נסיעות מחו"ל להגיע לישראל ולהשתתף ביריד התיירות הבינלאומי IMTM 2010. מארגני היריד מדווחים שתוך 48 שעות מהפצת ההזמנה לסוכנים בעולם לבקר ביריד במסגרת תוכנית ה-Hosted Buyers Program שתוכננה עבורם, נרשמו לתוכנית מעל 150 סוכני נסיעות מכל רחבי העולם.
סוכני הנסיעות הוזמנו ויתארחו בישראל באירוח משרד התיירות, בשיתוף עם התאחדות בתי המלון וחברת אל על. הביקור בישראל יכלול סיורים בתל אביב, ירושלים, אזור הגליל וים המלח, ובשיאו יגיעו סוכני הנסיעות - שהינם גורם רב-חשיבות בהבאת תיירים לישראל - ליריד התיירות IMTM 2010 על-מנת להיפגש, להכיר, ולשתף פעולה עם אנשי תיירות ישראלים. יריד התיירות יתקיים בתאריכים 10-9 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב.
אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי IMTM אומר: "הגענו השנה למצב מדהים שבו הביקוש גובר על ההיצע. סוכני התיירות בעולם כבר מזמן הבינו את הכוח הכלכלי העצום של התייר הישראלי ולראייה ההיענות הגדולה שזכינו לה. הסוכנים מבינים שיריד התיירות הבינלאומי של ישראל זו ההזדמנות השנתית שלהם להיפגש עם אנשי מקצוע ישראלים, להכיר ולשתף עימם פעולה".
IMTM הינו האירוע השנתי המרכזי של ענף התיירות בישראל ומטרתו לעודד את התיירות הנכנסת, היוצאת ותיירות הפנים בישראל, ולהדק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות ברחבי העולם. זו השנה ה-16 שבה מתקיים היריד ברציפות.
לצד המדינות הזרות ישתתפו ביריד גם נציגים ישראלים - עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה מלונות, חברות להשכרת רכב, וספקי שירותים בתחום התיירות.
היריד מאורגן על-ידי חברת ארטרא בע"מ ו-Israel Travel News ונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל והעמותה לתיירות תל אביב-יפו.